ایثار و شهادت

یادواره شهدای شهرستان ازنا برگزار شد

یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان ازنا در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ازنا با حضور والدین و خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، روحانیت معظم ، بسیجیان و دستگاه های اجرایی برگزار شد.
کد خبر : 5354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
یادواره شهدای شهرستان ازنا برگزار شد

 

فرماندار ازناگفت : ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن امسال خوش درخشیدند و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی های دشمنان دادند

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:ظهر امروز محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در مراسم یادواره شهدای شهرستان ازنا ضمن خیر مقدم به حاضران، حرکت عظیم ملت ایران را رو به جلو دانست و بیعت مردم جاپلق با امام عظیم الشان انقلاب در سال ۴۱ را نمونه ای از این حرکت عظیم ارزیابی کرد و گفت : مردم مومن و ولایتمدار منطقه تاریخی جاپلق در سال ۴۱ با امام خمینی (ره) بیعت کردند و این بیعت در بعد از انقلاب و‌در دوره زعامت حضرت آیت الله خامنه ای پا برجاست.

فاتحی با اشاره به ابعاد فتنه اخیر، تلاش دشمنان برای بی ثبات کردن کشور را بی نتیجه دانست و حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن را باشکوه تر از سال های قبل ارزیابی کرد و گفت : دنیا دید که ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن خوش درخشیدند و بار دیگر ثابت نمودند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و خواهند ایستاد ولی از بیان این همه عظمت خودداری میکنند.

رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان ازنا تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را ارزشمند دانست و برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان را از جمله کارهای مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و از همت فرماندهی بسیج و سپاه ناحیه ، امام جمعه و دستگاه های اجرایی در برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر کرد.

گفتنی است یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان ازنا صبح امروز در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ازنا با حضور والدین و خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ، روحانیت معظم ، بسیجیان و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.