از سوی رهبر انقلاب

۱۴۰۲سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
کد خبر : 5501
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
۱۴۰۲سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند: نسیم معنویت در ماه مبارک رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با مروری کوتاه به سال ۱۴۰۱، این سال را همچون همه سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، همراه با عوارض گوناگون تلخ و شیرین دانستند و با تاکید بر اینکه اقتصاد مهمترین مسئله کشور در سال گذشته بود، افزودند: در قضیه اقتصاد نیزتلخی‌ها وشیرینی‌هایی بود، تلخی‌ها عمدتاً مربوط به تورم و گرانی بخصوص گرانی قیمت مواد خوراکی و لوازم اصلی زندگی است که افزایش زیادی پیدا کرده‌اند وبیشترین فشار آن به دهک‌های پایین جامعه وارد می‌آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.