مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود

کرم گودرزی در گفتگو با خبرنگاران گفت : تاکنون هزار و ۷۲۷ روستای واجد الشرایط استان لرستان گازرسانی شده است و همچنین پروژه های گازرسانی به ۲۷۲ روستا در دست اقدام است.
کد خبر : 2182
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
۲۷۲ روستای لرستان گازرسانی می شود

 

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه :کرم گودرزی در گفتگو با خبرنگاران گفت : تاکنون هزار و ۷۲۷ روستای واجد الشرایط استان لرستان گازرسانی شده است و همچنین پروژه های گازرسانی به ۲۷۲ روستا در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه فرآیند گازرسانی به تمام روستا های واجد شرایط در حال انجام است، افزود: مطالعات برای گازرسانی به ۱۸۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه گازرسانی به اکثر روستا هایی که دارای دسترسی مناسب هستند انجام شده است، عنوان کرد: روستا های فاقد گاز استان در مناطق صعب العبور و یا با فاصله دور از مناطق شهری قرار دارند.
گودرزی تصریح کرد: بیشترین پروژه های گازرسانی روستایی فعال این شرکت در شهرستان های دلفان، چگنی، پلدختر و خرم آباد است و هم اکنون گازرسانی به محور هایی از جمله تشکن شاهیوند، وروشت شهرستان دلفان، محور افرینه زیودار پلدختر و خاک پتی الیگودرز با روند مطلوبی در دست اجراست.
وی بیان کرد: هزینه گازب ها برای مشترکین شهری و روستای یکسان است، اما از آنجایی که تمامی مشترکین شرکت را تحت پوشش بیمه قرار می دهیم هزینه بیمه مشترکین روستایی کمتر از شهری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.