سخن سردبیر

ستایش سرایان نه یار تواند…!!!

در شرایط کنونی که مشکلات جامعه بر کسی پوشیده نیست متاسفانه برخی مدیران محلی در شهر ازنا علاقه فراوانی دارند که بگویند همه چیز خوب است و ما بچه مثبت استان هستیم...!!!
کد خبر : 2117
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
ستایش سرایان نه یار تواند…!!!

 

در شرایط کنونی که مشکلات جامعه بر کسی پوشیده نیست متاسفانه برخی مدیران محلی در شهر ازنا علاقه فراوانی دارند که بگویند همه چیز خوب است و ما بچه مثبت استان هستیم…!!!
این رویکرد در وهله نخست به زیان خود آنها خواهد بود زیرا در شرایط کمبود منابع، اعتبارات را براساس ضرورت توزیع می کنند نه بر اساس نمره انضباط…!!! اعتبار هم که نباشد با حلوا حلوا کردن و جلسه گرفتن و تبادل تصاویر دهان کسی شیرین نخواهد شد…!!!
وانگهی با وجود ابزارهای نوین اطلاع رسانی مردم آنچه را بخواهند منتشر می نمایند با این تفاوت که اگر مشکلات مردم از مبادی رسمی و‌محلی منتشر بشود در همین فضا قابل رفع خواهد بود اما وقتی این امکان نباشد اخبار از رسانه های سراسری و شبکه های معاند سر در می آورد…!!!
در چنین‌هنگامه ای خود آقایان آمدند یک کانالی را ایجاد نموده اند به نام کمیته اطلاع رسانی ازنا
اما مگر می شود اطلاع رسانی بدون رسانه…؟
مگر می شود اطلاع رسانی یک طرفه که فقط مدیران حق انتشار مطلب داشته باشند…؟
حالا بر فرض در این فضا چند نفر هم مطلب انتقادی بنویسند این انتقادات جلوی چشم خود شما منتشر بشود بهتر است یا در فضای مجازی با شاخ و برگ بیشتر عالم گیربشود…!!!
این‌مطلب را به اختصار و بدون اشاره به برخی مصادیق جهت استحضار فرماندار محترم و اعضای محترم شورای تامین عرض می کنم اما چون ما در کانال مذکور “ممنوع الدرج مطلب “هستیم از مدیر محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست ‌می‌کنم آن‌را در کانال مسئولان منتشر بفرمایند.

با احترام
محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.