سخن سردبیر

آقای استاندار ازنا را با کدام مناطق مقایسه می کنید؟

روز گذشته شهر ازنا میزبان استاندار محترم لرستان بود، حضور آقای استاندار از ساعات ابتدایی صبح و بازدیدهای فشرده از مراکز صنعتی، طرح ها و پروژه های نیمه کاره اقدامی قابل تقدیر بود....
کد خبر : 7749
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
آقای استاندار ازنا را با کدام مناطق مقایسه می کنید؟

روز گذشته شهر ازنا میزبان استاندار محترم لرستان بود، حضور آقای استاندار از ساعات ابتدایی صبح و بازدیدهای فشرده از مراکز صنعتی، طرح ها و پروژه های نیمه کاره اقدامی قابل تقدیر بود.
طبیعی است که در این گونه موارد مسئولین دولتی تلاش می کنند چهره مطلوبی از عملکرد خود را به تصویر بکشند که در نوع خود هم‌ موفق بودند؛ در بخش دیگر این ماجرا اما تشکل های مردم نهاد و جامعه مطالبه گران به دلیل فضای حاکم برجلسه بزرگداشت “شهدای خدمت” نتوانستند آن گونه که باید حق مطلب را در واگویه مسایل و مشکلات شهرستان ادا نمایند که همین امر سبب شد آقای استاندار در قضاوت خود نسبت به شهر ازنا دچار نوعی از مثبت اندیشی بشوند که خیلی با واقعیت های موجود شهرستان سازگار نیست…!!!
این که آقای استاندار شهر ازنا را در زمره شهرهای برخوردار قلمداد می کنند اگر از نگاه وجود زمینه های توسعه باشد بله شهرما از ظرفیت های خدادادی فراوانی برای پیشرفت برخوردار است؛ اما اگر از نگاه برخورداری از امکانات باشد سوال ما از استاندار محترم این است که ازنا را در مقایسه با کدام‌مناطق، برخوردار می دانند…؟
اگر آقای استاندار بدانند که بچه های روستای کمندان در کانکس درس می خوانند یا اینکه تنها بیمارستان شهر ازنا چشم انتظار متخصص است، اگرخبر داشته باشند بعد از نیم قرن هنوز مردم ازنا پشت راه بند قطار می مانند،اگر سطح رفاه و خدمات مناطقی مثل اصغرآباد ، چالسبار و شهرک المهدی را ببینند، اگر آمار ازدواج ، طلاق وبسیاری مشکلات اجتماعی دیگر به درستی به ایشان منتقل گردد، چه بسا در قضاوت خودتجدید نظر می نمودند..!!!
به هر روی ما منکر اقدامات صورت گرفته در شهرستان نیستیم اما بر این‌باوریم که ما از ظرفیت های توسعه برخورداریم اما از امکانات لازم نه‌چندان…!!!

محسن دهقان نژاد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.