با اولین بارش پاییزی

اشترانکوه خلعت سفید به تن کرد

به دنبال بارش پراکنده باران در نقاط مختلف لرستان و کاهش دمای هوا، امروز شاهد بارش اولین برف پاییزی در ارتفاعات «اشترانکوه» بودیم.
کد خبر : 1986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

به دنبال بارش پراکنده باران در نقاط مختلف لرستان و کاهش دمای هوا، امروز شاهد بارش اولین برف پاییزی در ارتفاعات «اشترانکوه» بودیم.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه ، اداره کل هواشناسی لرستان  با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، در ساعات بعدازظهر امروز تا اوایل شب علاوه بر پوشش ابرهای همرفتی و گاهی افزایش سرعت وزش باد تا بازه قابل ملاحظه و شدید لحظه‌ای، انتظار داریم در اغلب نقاط استان شاهد رگبار باران و گاهی رعد و برق باشیم.

شایان ذکر است در نواحی از شمال و شرق استان ناپایداری‌ها از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که در برخی از نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب سطحی را به دنبال خواهد داشت.

همچنین روز سه شنبه با توجه به تقویت شاخص‌های ناپایداری و تغذیه رطوبتی فردا در نقاطی از شمال و شرق بارش خفیف گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه جوی آرام و پایدار خواهیم داشت. از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دماهای روزانه و شبانه کاهش پیدا می‌کنند.

براساس این گزارش، امروز دوشنبه شاهد بارش اولین برف پاییزی در ارتفاعات «اشترانکوه»  نیز بودیم./ مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.