باحضور مردم و مسئولان

جانمایی مکان جدید روستای کمندان

طی جلسه ای با حضور نماینده ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون محیط زیست لرستان، امام جمعه ازنا،فرماندار و جمعی از اهالی روستای کمندان با موضوع بررسی و جانمایی روستای کمندان برگزار گردید.
کد خبر : 2229
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:طی جلسه ای با حضور نماینده مردم دورود و ازنا، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون محیط زیست لرستان، امام جمعه ازنا،فرماندار و جمعی از اهالی روستای کمندان در محل فرمانداری ازنا با موضوع بررسی و جانمایی روستای کمندان برگزار گردید.

در این جلسه طرح گروه مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای محل جابه جائی روستا ارائه و مورد توافق نهایی قرار گرفت.
حسین گودرزی در این جلسه پیرامون انتقال این روستا گفت: با توجه به دو دهه تحمل مشکلات و مسائل از سوی اهالی این روستا لازم است تسهیلات لازم و زمین مناسب در محل جدید در اختیار همه اهالی قرار گیرد و دهکده جدید با توجه به اشرافی که به سد دارد به صورت گردشگری و تیپ بوم گردی احداث گردد.

گودرزی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان آبگیری سد کمندان بر ضرورت جا به جایی هر چه سریعتر روستای کمندان و تامین اعتبار خرید زمین های زراعی، باغی و مسکن مردم این پروژه تاکید و اضافه کردند همه مسئولین در تلاش هستند تا زمینه های بهره برداری از سد و ایجاد روستای جدید در اسرع وقت انجام گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.