باتجلیل از خانواده شهیدان‌باقری

جشنواره اردیبهشت هنر در ازنا برگزار شد

جشنواره ی بزرگ «اردیبهشت هنر» که با هدف تقدیر از تعدادی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار و در این آیین از مقام شهیدان باقری تجلیل شد.
کد خبر : 7660
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۴۴
جشنواره اردیبهشت هنر در ازنا برگزار شد

«اردیبهشت هنر» با ادای احترام به شهید هنرمند کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: طی مراسمی  باحضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و،مشاور وزیر در مناطق محروم ، مدیرکل ارشاد لرستان، امام جمعه ، فرماندار ازنا و جمع کثیری از هنرمندان ازنایی جشنواره ی بزرگ «اردیبهشت هنر»  با هدف تقدیر از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای کار برگزار کنندگان مراسم آیین تقدیر را با تجلیل از مقام شهیدان باقری آغاز کرد.

 

میثم محتشم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در ابتدای برنامه گفت: اگر امروز در امنیت کامل می‌توانیم گرد یکدیگر جمع شویم و جشنواره‌های متعدد فرهنگی هنری برگزار نماییم، مدیون خون پاک شهیدانی است که برای حفظ این آب و خاک از جان پاک خود گذشتند تا هیچ بیگانه ‌ای جرأت نکند نیم نگاهی نیز به این سرزمین بیندازد. لذا بر ماست که تجلیل از مقام رفیع شهیدان را در هر لحظه و هر آن برگزار نموده و نگذاریم یاد و خاطره ی این عزیزان به فراموشی سپرده شود.

لازم به ذکر است که بخش تجلیل برنامه فوق با تکریم شهیدان باقری آغاز و مسئولان حاضر در برنامه از جمله مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مشاور فرهنگی مناطق محروم وزارت ارشاد، فرماندار ازنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار ازنا، از پدر شهیدان باقری تقدیر به عمل آوردند.

 

درادامه سید مجید پوراحمدی معاون وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با تمجید از برگزاری این‌مراسم تصریح کرد که فضای حاکم بر این جشنواره نگاه من را نسبت‌به شهرستان ها تغییر داد وی در همین راستا قول داد که زمینه برگزاری روز ازنا در فرهنگسرای نیاوران فراهم گردد.

 

روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان نیز ضمن خیر مقدم به میهمان‌ها و تبریک دهه کرامت و روز بزرگداشت فردوسی و شعر و ادب گفت از دستاوردهای مهم دولت سیزدم مسئله رونق صندوق هنر می باشد و جای تشکر دارد.

وی در ادامه گفت در استان ۳۴۲۴ نفر عضو صندوق هنر می باشند که نشان دهنده رشد وگرایش به هنر در استان بوده و امیدواریم شاهد رشد و تعالی بیشتر جامعه هنری استان  باشیم .

فرماندار ازنا نیز در این‌مراسم طی سخنانی به تمجید از هنرمندان شهر ازنا پرداخت و تکمیل سالن همایش و نگارخانه ازنا را از اقدامات خوب دولت برای پیشرفت فرهنگ و هنر برشمرد.

اجرای سرود، موسیقی محلی و تقدیر از هنرمندان فعال شهرستان ازنا بخش پایانی این‌مراسم بود.

تهیه و تنظیم گزارش: ماهرخ دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.