در جهت پیشگیری از کرونا

عرضه پک بهداشتی در ۱۶۵ مرکز بهداشتی درمانی

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از هفته آینده پک بهداشتی در ۱۶۵ مرکز بهداشتی و درمانی با قیمت دولتی به مردم عرضه می‌شود، گفت: ۵۰ هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد. به گزارش نگین اشترانکوه محمدرضا نیکبخت شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه در کل استان ۶۵ مورد مشکوک ابتلای به کرونا داشتیم و از این تعداد فقط تست دو مورد مثبت شده است، اظهار داشت: نمونه‌های موارد مشکوک جدیدی را به تهران فرستاده ایم که در روزهای آینده جواب تست آنها می‌آید.
کد خبر : 137
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از هفته آینده پک بهداشتی در ۱۶۵ مرکز بهداشتی و درمانی با قیمت دولتی به مردم عرضه می‌شود، گفت: ۵۰ هزار ماسک برای کادر درمان تهیه شد.

به گزارش نگین اشترانکوه محمدرضا نیکبخت شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه در کل استان ۶۵ مورد مشکوک ابتلای به کرونا داشتیم و از این تعداد فقط تست دو مورد مثبت شده است، اظهار داشت: نمونه‌های موارد مشکوک جدیدی را به تهران فرستاده ایم که در روزهای آینده جواب تست آنها می‌آید.

وی با بیان اینکه مبتلایان به کرونا یکی در شهر خرم آباد و یکی در شهر بروجرد بوده که هر دو نفر مرد هستند و با کمک پزشکان و پرستاران امروز وضعیتشان بهتر است و روبه بهبود می‌روند، تصریح کرد: از نظر پیشگیری باید بیماری را جدی بگیریم و حساس باشیم، اما برخی بزرگنمایی هم کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه تنها امروز ۳۰ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده و مقدار زیادی الکل در داروخانه‌ها توزیع کرده ایم، افزود: در اوایل هفته آینده در ۱۶۵ مرکز بهداشتی درمانی پک بهداشتی را قرار می‌دهیم تا مردم برای خانواده خود با قیمت مصوب و دولتی خریداری کنند.

وی در خصوص این مطلب که افرادی به درب منازل مراجعه کرده و خود را مسئول بررسی بیماری کرونا معرفی می‌کنند نیز گفت: هیچ مجوزی مبنی بر مراجعه به منازل و گرفتن پول از کسی نداریم، اگر به درب منازل‌ها خواستیم مراجعه کنیم حتماً از طریق روابط عمومی دانشگاه، سایت‌های خبری و صدا و سیما خبررسانی می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.