اخبار استان:
ابلاغ چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی استان
دکتر حمید کشکولی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی استان را ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن تاکید بر حضور و آمادگی مدیران استانی در شرایط فعلی گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفندماه جاری و تفویض اختیارات بند ۳ به استانداران و با عنایت به موافقت استاندار محترم لرستان، ساعت فعالیت کارمندان استان از فردا یکشنبه مورخ ۱۷ اسفندماه تا اطلاع بعدی به شرح ذیل ابلاغ می گردد:
۱. کلیه خدمات اداری در استان با بهره گیری (حداکثر ۳۰ درصد) از نیروی انسانی بهصورت حضوری و در موارد استثنا به تشخیص بالاترین مقام دستگاه استانی (حضور کمتر از ۳۰ درصد)خواهد بود و مابقی کارکنان نیز (۷۰ درصد) بهصورت دورکار خواهند بود.
۲. معلولین، بانوان (علی الخصوص بانوان باردار، دارای فرزند معلول یا فرزند شش سال و کمتر)، بیماران خاص و قلبی عروقی در اولویت دورکاری هستند.
۳. بخش های عملیاتی و ارائه دهنده خدمات ضروری در حوزه های امنیتی، انتظامی، بهداشت و درمان، آتش نشانی، امداد و نجات، خدمات شهری و… از شمول این بخشنامه مستثنی و مطابق با تصمیم مراجع ذیصلاح اقدام می نمایند.
۴. بانک ها و بیمه ها با ظرفیت ۳۰ درصد نیروی انسانی و در شعب منتخب که قبلا توسط امور شعب استان اطلاع رسانی شده است، فعالیت می نمایند.
۵. دانشگاه ها و موسسات آموزشی و مدارس بر اساس بخشنامه های قبلی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
مدیران و مسئولان استانی مکلفند ضمن رعایت شرایط جنگی و رعایت مسایل امنیتی به نحوی برنامه ریزی نمایند که خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نگردد.
تهیه و تنظیم خبر: آرمین دهقان نژاد
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0