باهدف جلوگیری از آنفولانزا
غیرحضوری شدن کلیه مراکز آموزشی لرستان تا روز دوشنبه
کلیه مراکز آموزشی لرستان در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه غیرحضوری شد
با مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با هدف جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره بیماری آنفلوآنزا، تمامی مقاطع آموزشی در استان لرستان طی روزهای آتی بهصورت غیرحضوری و از طریق بسترهای مجازی فعالیت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:به نقل از ادارهکل روابطعمومی استانداری لرستان، این تصمیم با هدف حفظ سلامت دانشآموزان، دانشجویان و خانوادههای آنان اتخاذ شده است و همه مراکز آموزشی—شامل پیشدبستانیها، مهدهای کودک، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و دانشگاهها—ملزم به ارائه آموزش غیرحضوری در بستر فضای مجازی و فضای شاد هستند.
در اطلاعیه تأکید شده که مردم استان برای قطع زنجیره انتقال بیماری، از برگزاری تجمعات خانوادگی، انجام سفرهای غیرضروری و بیتوجهی به استفاده از ماسک خودداری کنند.
لازم به ذکر است فعالیت ادارات، دستگاههای اجرایی، بانکها، بیمهها و سایر نهادهای دولتی طبق روال عادی ادامه خواهد داشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0