باهدف جلوگیری از آنفولانزا

غیرحضوری شدن کلیه مراکز آموزشی لرستان تا روز دوشنبه

با مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با هدف جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره بیماری آنفلوآنزا، تمامی مقاطع آموزشی در استان لرستان طی روزهای آتی به‌صورت غیرحضوری و از طریق بسترهای مجازی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر : 9539
تاریخ انتشار : جمعه 5 دسامبر 2025 - 20:07
غیرحضوری شدن کلیه مراکز آموزشی لرستان تا روز دوشنبه

کلیه مراکز آموزشی لرستان در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه غیرحضوری شد

با مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با هدف جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره بیماری آنفلوآنزا، تمامی مقاطع آموزشی در استان لرستان طی روزهای آتی به‌صورت غیرحضوری و از طریق بسترهای مجازی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری لرستان، این تصمیم با هدف حفظ سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان اتخاذ شده است و همه مراکز آموزشی—شامل پیش‌دبستانی‌ها، مهدهای کودک، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌ها—ملزم به ارائه آموزش غیرحضوری در بستر فضای مجازی و فضای شاد هستند.

در اطلاعیه تأکید شده که مردم استان برای قطع زنجیره انتقال بیماری، از برگزاری تجمعات خانوادگی، انجام سفرهای غیرضروری و بی‌توجهی به استفاده از ماسک خودداری کنند.
لازم به ذکر است فعالیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر نهادهای دولتی طبق روال عادی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.