اخبار استان:

کاهش ساعات اداری در لرستان همزمان با موج جدید گرما

دکتر کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از تغییر ساعات کاری ادارات و نهادهای استان در روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه به‌منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی و پیشگیری از خاموشی‌ها خبر داد.
کد خبر : 9266
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 آگوست 2025 - 17:47
کاهش ساعات اداری در لرستان همزمان با موج جدید گرما

 ساعات کاری ادارات و نهادهای استان در روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه به‌منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی کا۶ش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  دکتر کشکولی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، با اشاره به ورود موج جدید گرما به استان اعلام کرد: در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و کمک به کاهش خاموشی‌ها، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، بیمه‌ها، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و همچنین مؤسسات آموزشی، در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر تعیین شده است.

وی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های مشمول این بخشنامه موظفند پس از پایان ساعات اداری، از خاموش بودن سیستم‌های برق و سرمایشی اطمینان حاصل نمایند.

دکتر کشکولی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و واحدهای عملیاتی ضروری، طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.