اخبار استان:
کاهش ساعات اداری در لرستان همزمان با موج جدید گرما
ساعات کاری ادارات و نهادهای استان در روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه بهمنظور مدیریت بهینه مصرف انرژی کا۶ش یافت.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: دکتر کشکولی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، با اشاره به ورود موج جدید گرما به استان اعلام کرد: در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و کمک به کاهش خاموشیها، ساعات کاری کلیه دستگاههای اجرایی، بانکها، بیمهها، نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و همچنین مؤسسات آموزشی، در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ ظهر تعیین شده است.
وی تأکید کرد: تمامی دستگاههای مشمول این بخشنامه موظفند پس از پایان ساعات اداری، از خاموش بودن سیستمهای برق و سرمایشی اطمینان حاصل نمایند.
دکتر کشکولی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاههای خدماترسان همچون بیمارستانها، مراکز امدادی و واحدهای عملیاتی ضروری، طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0