اخبار شهرستان

بازدید میدانی مدیرکل امور روستایی استانداری از دو روستای کمندان و دره تخت

در پی مکاتبات متعدد فرماندار شهرستان ازنا پیرامون رسیدگی به مسائل روستای کمندان و دره تخت حمزه مویدی نژاد ضمن سفر به شهرستان و دیدار و گفتگو با محمدرضافاتحی فرماندار شهرستان ، بهمراه بخشدار مرکزی از بخش های مختلف روستای کمندان و دره تخت نیز بازدید نمود.
کد خبر : 7624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
بازدید میدانی مدیرکل امور روستایی استانداری از دو روستای کمندان و دره تخت

مدیرکل امور روستایی استانداری از دو روستای کمندان و دره تخت از توابع بخش مرکزی شهرستان ازنا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: ظهر امروز ۱۷ اردیبهشت ، در پی مکاتبات متعدد فرماندار شهرستان ازنا پیرامون رسیدگی به مسائل روستای کمندان و دره تخت حمزه مویدی نژاد ضمن سفر به شهرستان و دیدار و گفتگو با محمدرضافاتحی فرماندار شهرستان ، بهمراه بخشدار مرکزی از بخش های مختلف روستای کمندان و دره تخت نیز بازدید نمود.

مویدی نژاد درحاشیه این بازدید گفت: توفیق حاصل شد امروز بمنظور بررسی مشکلات و مسائل روستای کمندان و دره‌خت به شهرستان ازنا سفر کنم و در این بازدید با دهیاران دو روستا و اعضای شورا دیدارهای خوبی انجام گرفت و انشاالله با همکاری و مساعدت فرماندار و بخشدار مشکلات این دو روستا را پیگیری میکنیم.

وی در رابطه با جابجایی روستای کمندان گفت: این موضوع با پیگیری های فرماندار شهرستان در کارگروه امورزیربنایی استان مطرح به تایید رسیده و امیدواریم مقدمات این مهم هر چه زود تر فراهم شود و روستا به سایت جدید منتقل گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.