فرهنگ و هنر

نخستین «اردیبهشت هنر» در شهرستان ازنا برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا گفت: این جشنواره برای اولین بار، با هدف تقدیر از هنرمندان فعال و شاخص انجمنهای فرهنگی هنری و با حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار می‌شود.
کد خبر : 7606
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
نخستین «اردیبهشت هنر» در شهرستان ازنا برگزار می‌شود

جشنواره «اردیبهشت هنر» به زودی در این شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : میثم محتشم  رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا با اعلام این خبر درگفتگو با رسانه‌ها گفت: این جشنواره برای اولین بار، با هدف تقدیر از هنرمندان فعال و شاخص انجمنهای فرهنگی هنری و با حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری غدیر برگزار می‌شود.

محتشم ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه فرمانداری شهرستان ازنا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌‌ها در این شهرستان، به ویژه برنامه‌ی بزرگ اردیبهشت هنر، گفت: با پیگیری به عمل آمده، این برنامه با حضور مقامات ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه برای اولین بار برگزار خواهد شد.

به گفته وی جشن «اردیبهشت هنر» در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن همایش های اداره ارشاد برگزار میشود و از عموم هنرمندان و اهالی فرهنگ و ادب و رسانه دعوت شده است تا در این جشن فرهنگی هنری حضور بهم رسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.