اخبار شهرستان

انتقاد از وضعیت آنتن دهی و شبکه اینترنت ازنا و مؤمن‌آباد

رئیس شورای شهر مومن آباد گفت: آنتن دهی نامناسب و اینترنت ضعیف مردم ازنا و مؤمن‌آباد را دچار مشکل کرده و این مسئله بارها پیگیری شده اما به نتیجه روشنی نرسیده است.
کد خبر : 6575
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
انتقاد از وضعیت آنتن دهی و شبکه اینترنت ازنا و مؤمن‌آباد

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها از وضعیت آنتن دهی و شبکه اینترنت ازنا و مؤمن‌آباد انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: سید عزیزالله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت نامناسب شبکه مخابراتی شهرستان ازنا و مؤمن‌آباد، گفت: قرار بود ۴ سال پیش خطوط فیبر نوری به شهر مؤمن‌آباد برسد اما تاکنون چیزی ندیده‌ایم و از طرفی بسیاری از مردم تقاضای خط تلفن کرده‌اند که این هم کشیده نشده است و شرکت‌ها و موسسات شهر به دلیل کندی اینترنت ناشی از نیامدن فیبر نوری دچار مشکل هستند.

رئیس شورای شهر مومن آباد افزود: آنتن دهی نامناسب و اینترنت ضعیف مردم ازنا و مؤمن‌آباد را دچار مشکل کرده و این مسئله بارها پیگیری شده اما به نتیجه روشنی نرسیده است و این در حالی است که بزرگترین کارخانه فروآلیاژ خاورمیانه در شهر مؤمن‌آباد است اما کندی اینترنت و آنتن‌دهی نامناسب رفع نشده است.

وی با بیان اینکه ورودی شهرهای ازنا و مؤمن‌آباد، نامناسب است، خاطرنشان کرد: همین چند سال پیش بود که ۶ جوان ۲۰ ساله در اثر سانحه تصادف در ورودی شهر مؤمن‌آباد به علت نداشتن روشنایی و کم بودن عرض جاده جان خود را از دست دادند.

میربراتی در پایان افزود: راه‌های روستایی این دو شهر نیز، فاقد خط‌کشی و علائم جاده‌ای است و تصادفات بسیاری در آن رخ می‌دهد و از مسئولان استانی تقاضا دارم این مورد را سریعاً پیگیری کرده و به سرانجام برسانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.