انتقاد وارده

سهم‌مردم ازنا از فروش املاک مجتمع اقتصادی چیست؟

سوالی که برای شهروندان ازنایی بوجود می آید این است که مجتمع اقتصادی تابحال چه میزان پلاک مسکونی و تجاری و ... را در این شهر به مزایده گذاشته و به فروش رسانده است ؟
کد خبر : 3760
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
سهم‌مردم ازنا از فروش املاک مجتمع اقتصادی چیست؟

سالانه حدود چندصد پلاک مسکونی و تجاری از اموال مصادر شده ی خوانین قبل از انقلاب ، توسط مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه به فروش میرسد.
شایان ذکر است مکان این مجتمع که این اموال را مدیریت میکند تا چندی پیش در اصفهان بوده که گویا اخیرا به کرمانشاه نقل مکان کرده اند .

سوالی که برای شهروندان ازنایی بوجود می آید این است که این مجتمع تابحال چه میزان پلاک مسکونی و تجاری و … را در این شهر به مزایده گذاشته و به فروش رسانده است ؟

چرا از درآمد حاصل از فروش این اموال که شرعا و عرفا و قانونا باید بیشترین مقدار از آن در محل اخذ درآمد هزینه شود ، مردم شهر ما بهره ای نبرده اند ؟

اگر تنها درصدی از فروش این اموال صرف اشتغالزایی و محرومیت زدایی از نیازمندان این شهر میشد تا بحال مشکل این عزیزان حل شده و از پوشش کمیته امداد خارج شده و حاشیه نشینی و فقر و بیکاری از این شهر رخت بر بسته بود .
این مجتمع هرسال با به مزایده گذاشتن ده ها پلاک و فروش آنها و خروج سرمایه از شهر باعث رکود شهر و بی رونقی فضای کسب و کار در این شهر میشود بدون آن که حتی کوچکترین کار عام المنفعه در منطقه ما انجام دهند .
به تازگی جلسه ای با حضور مدیرکل و نماینده محترم و روسای ادرات ازنا و درود برگزار گردیده است که خروجی آن نیز به نفع مردم و مددجویان کمیته امداد ازنا نیست .
از مسئولین محترم تقاضا مندیم که حق قانونی ، شرعی و عرفی مردم شهرستان ازنا را از این مجتمع مطالبه کنند .

گروه آبادگران ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.