حاج‌احمد لک تشریح کرد

برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در ازنا

رئیس بنیاد شهید ازنا در جمع خبرنگاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به اعلام برنامه های روز بزرگداشت شهدا پرداخت.
کد خبر : 2665
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در ازنا تشریح شد.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: رئیس بنیاد شهید ازنا در جمع خبرنگاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران به اعلام برنامه های روز بزرگداشت شهدا پرداخت.
حاج احمد لک گفت: ضمن سلام و درود بر ارواح امام(ره) و شهدا و مقام رزمندگان و جانبازانی که حماسه آفریدند، بنیاد در 22 اسفند 58 به فرمان امام راحل تاسیس شد وهر سال یک اقدام همه جانبه با همکاری سایر دستگاه ها برای گرامیداشت این روز صورت می گیرد.

وی 22 اسفند را روز بزرگداشت یاد شهیدان و روز پاسداشت اهدای حیات عزتمند به جامعه خواند و گفت: به فرموده امام “شهید اولین کسی است که وارد بهشت می شود” و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز فرمودند که “فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست”
وی با اشاره به اینکه اسفندماه، ماه شهداست و روز بزرگداشت شهدا فرصتی است تا فداکاری و رشادتهای رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس، قدر بدانیم. رزمندگانی که از خودگذشتگی کردند تا ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.
شهرستان ازنا با تقدیم بیش از 450 شهید دین خود را به نظام و کشور ایران ادا کرده است.
برنامه های بنیاد شهید با توجه به بیماری منحوس کرونا بیشتر از طریق رسانه ملی و مجازی خواهد بود برنامه های قابل اجرا بدین شرح است
غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر در گلزار شهدا،
تجلیل ، تکریم و سرکشی از خانواده های معظم شهدا،با حضور محدود تعدادی از مسئولین محترم ادارات
سخنرانی ریس بنیاد قبل از خطبه ها ی نماز جمعه شهرستان
ارسال پیامک به مناسبت بزرگداشت روز شهدا،
بیان خاطرات ایثارگران عزیز و پیام آوران ایثار در فضای مجازی
تعویض ۷۶پرچم گلزار شهدای والامقام شهرستان
برگزاری مراسم غرس 450 اصله نهال به یاد و نام شهدای شهرستان ازنا
وی ضمن تجلیل از اداراتی که نام ساختمان اداره را بنام شهدا نامگذاری نموده اند خواستار نامگذاری سایر ادارات به نام شهدا و یا یکی از عملیاتهای دفاع مقدس که شهرستان ازنا تعداد زیادی شهید تقدیم کرده اند نظیر عملیات حاج عمران ،والفجرنه ،کربلای 5 ، والفجر مقدماتی و سوم خرداد شد.
وبا یاد آوری این نکته که دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا صله رحم مسئولین نظام با ولی نعمتان خود است وبنیاد شهید و سپاه در حد توان موجود به رسالت خود در این خصوص انجام وظیفه می نمایند از طرفی دیدار از خانواده 450شهید و 900 جانباز و یکصد آزاده سرافراز از توان بنیاد شهید و سپاه خارج است ضمن تجلیل از اداراتی که در این راستا اقدامات خوبی بعمل آورده اند خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات و نهادها با هماهنگی بنیاد شهید در این خصوص گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.