حادثه

تیراندازی مراسم عروسی در لرستان هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای "اکبرآباد" شهرستان دورود هفت نفر را زخمی و راهی بیمارستان کرد.
کد خبر : 3543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تیراندازی مراسم عروسی در لرستان هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

‍ تیراندازی مراسم عروسی در لرستان هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

فرمانده نیروی انتظامی دورود گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای “اکبرآباد” شهرستان دورود هفت نفر را زخمی و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: سرهنگ‌ جمشید سیاه‌منصور روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این حادثه در حالی رخ داد که تعدادی از حاضران برای شادی بوسیله اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده بودند که اسلحه به دلیل کم‌توجهی و سهل انگاری افراد، به سمت مهمانان نشانه رفته و تیر به آنها شلیک شده است.
وی گفت: در این حادثه هفت نفر از مهمانان به وسیله گلوله تفنگ ساچمه ای زخمی و بلافاصله به بیمارستان‌ هفتم تیر شهرستان دورود اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه همواره نسبت به عدم استفاده از اسلحه در مراسم عروسی هشدار داده می‌شود تاکید کرد: متخلفان توسط پلیس دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.
سرهنگ سیاه‌منصور ادامه داد: طبق قانون با حمل کنندگان سلاح های جنگی و ساچمه ای و افرادی که در این مجالس تیراندازی کنند بشدت برخورد می شود و مجرمان بدون اغماض به دادگستری شهرستان معرفی خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.