گزارش خبری

مالکیت معنوی فولاد متعلق به مردم ازنا می باشد

در اوخر هفته ای که گذشت رسانه های محلی از اولتیماتوم استاندار محترم به شرکت فولاد ازنا خبردادند که در فهوای این‌ مطلب، سخن هایی از احتمال تغییر مالکیت این شرکت به میان آمده بود...
کد خبر : 7650
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
مالکیت معنوی فولاد متعلق به مردم ازنا می باشد

در اوخر هفته ای که گذشت رسانه های محلی از اولتیماتوم استاندار محترم به شرکت فولاد ازنا خبردادند که در فهوای این‌ مطلب، سخن هایی از احتمال تغییر مالکیت این شرکت به میان آمده بود.

این گزاره در حالی مطرح می شود که در پی سالها مطالبه و پیگیری مسئولین ادوار و تشکل های مردم‌نهاد پیشرفت این شرکت به بالای ۸۰ درصد رسیده و در آستانه به ثمر نشستن است.
در چنین هنگامه ای سخن از تغییر مالکیت یعنی بهانه ای برای تعویق همه ی وعده های چندساله…!!!
در این‌ میان فراتر از درصد مالکیت بانک یا اشخاص حقیقی توجه به این نکته ضروری است که مالکیت معنوی فولاد متعلق به مردم ازنا می باشد. مردمی که سالهای سال در انتظار به ثمر نشستن این درخت دیرگل بوده و دیگر حوصله ای برای آزمون و خطا و رفتارهای سلیقه ای ندارند.
امروز به برکت شفافیت نسبی موجود و نظر مثبتی که دستگاه قضایی در راه اندازی اینگونه صنایع دارد؛ افکار عمومی به این نکته اشراف دارند که پرونده ای اگر هست ربطی به فولاد ازنا ندارد لذا اگر “گنه کرد در بلخ آهنگری”  روا نیست که مردم ازنا تاوان آن را پس بدهند.
این تهدید و تحدید ها روز اول باید مطرح می شد که نشد و ثمره ی آن سال ها عقب افتادگی صنعت ازنا بود؛ اما حالا که در سایه اعمال نظارت اصولی کار درحال پیشرفت است و احتمال به ثمر نشستن زحمات چندین ساله فراهم شده به مثابه تغییر مربی در وقت اضافه است…!!!
به‌جمیع این‌جهات توقع افکار عمومی از استاندار محترم این است که حداقل یک بار از این پروژه بازدید نموده سپس با در نظر گرفتن جوانب مختلف ، اوضاع را به گونه ای مدیریت بفرمایند که خروجی تصمیمات روزهای نخست مدیریت ایشان برای مردم ازنا “شفقت” باشد نه “مشقت”

 

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.