فرهنگ و هنر

آموزش رایگان رشته های هنری در سطح شهر  و روستاهای شهر ازنا

محمد لک رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن بیان این خبر گفت : این طرح کاملا رایگان و زیر نظر اساتید مجرب رشته های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا انجام خواهد شد.
کد خبر : 3454
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
آموزش رایگان رشته های هنری در سطح شهر  و روستاهای شهر ازنا

آموزش رایگان  رشته های هنری در سطح شهر  و روستاهای شهرستان ازنا انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمد لک رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا در گفتگو با اصحاب رسانه ضمن بیان این خبر گفت : این طرح کاملا رایگان و زیر نظر اساتید مجرب رشته های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا انجام خواهد شد

وی افزود: مرحله اول مهلت ثبت‌نام متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از رشته‌های پیشنهادی را از جدول دوره‌های آموزشی موجود در سامانه انتخاب کرده و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول، با انتخاب گزینه سایر، رشته مورد نظر خود را ثبت کنند.

شروع برگزاری دوره‌های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد خواهد بود و برای کلیه شرکت‌کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود. و برای جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره‌ها و پس از کسب مهارت لازم می‌توانند در آزمون‌های ادواری ثبت نام و شرکت کرده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش‌وپرورش ارائه کنند.

محمد لک در پایان اعلام کرد علاقه‌مندان  می‌توانند از طریق سامانهhttp://amoozesh.azmoonehonar.ir
جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.