استاندار لرستان:

استان لرستان در شرایط مطلوبی نیست

دکتر سید موسی خادمی با اشاره به وضعیت نامناسب استان لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت متاسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است .
کد خبر : 1368
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

عصر امروز با حضور استاندار لرستان جلسه ویژه ای با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در استان برگزار شد. در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز حضور داشت، وضعیت گسترش اپیدمی و هشدار لرستان بررسی شد.

به گزارش نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان دکتر سید موسی خادمی با اشاره به وضعیت نامناسب استان لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت متاسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است .
دکتر خادمی با اشاره به پیش‌بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد،گفت:
در حال حاضر استان لرستان در وضعیت کاملا هشدار قرار دارد و لازم است هم بیماران و هم مردم و همه دستگاه های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر خادمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مشکلات بیشتری برای ما به وجود بیاید بنابراین از همه مردم درخواست می کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع تا جایی که می توانند خودداری کنند تا انشاا.. این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

در ادامه دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در لرستان گفت در حال حاضر آمار ابتلاء در شهرهای مختلف استان بالاست و بطور متوسط روزانه ۲۰۰ مورد جدید به آمار مبتلایان افزوده میشود که با روند افزایش ابتلاء، آمار مرگ و میر هم بالا خواهد رفت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.