استیضاح شهردار دورود رای نیاورد

جلسه شورای اسلامی شهر دورود با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و با دستور کار استیضاح شهردار در سالن جلسات شورا برگزار شد که با وجود عدم‌ حضور شهردار بدون‌نتیجه ماند.
کد خبر : 1552
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین اشترانکوه: عصر امروز جلسه  شورای اسلامی شهر دورود با حضور اعضای شورای شهر و با دستور کار استیضاح شهردار در سالن جلسات شورا برگزار شد که بدون‌نتیجه ماند.
در ابتدای این جلسه آقای لشنی زند ریئس شورا با انتقاد از وضعیت شهرداری ؛ اوضاع شهرداری را بحرانی خواند و از اعضای شورا خواستند تکلیف شهردار را روشن کنند و بیشتر از این اجازه ندهند یک فرد بی انگیزه و بلااثر بیشتر از این با آبروی شورا ، شهرداری و کارگران شهرداری بازی کند. در ادامه با انتقاد از عدم حضور شهردار در جلسه ی استیضاح ، اضافه کردند ؛ چگونه این شهردار به خود اجازه داده به شورا و مردم بی احترامی کند مگر اینکه بپذیریم از درون خود شورا اشخاصی خاطر وی را آسوده کرده اند و به ایشان دلگرمی داده اند.
در ادامه و پس از اعلام موافق و مخالفین آقای لشنی زند پیشنهاد دادند، ابتدا موضوع رای گیری استیضاح و تعیین سرپرست صورت پذیرد (۵ نفر استیضاح شهردار را امضاء کردند آقایان لشنی زند ، ساکی ، نامداری و خانم ها حاجیوند و فولادوند) و پس از آن با حوصله کاندیداها و برنامه هایشان مورد بررسی قرار گیرند ، که مورد مخالفت قرار گرفت. و با این شیوه می رفت که نهایتآ آقای ایوب اسدی با اخذ چهار رای ( آقایان نامداری ، نیکبخت ،کیانی و خانم فولادوند ) بعنوان شهردار دورود انتخاب گردد! که آقای ساکی استیضاح خود را پس گرفت و چون آراء لازم جهت عزل شهردار بدست نیامد ، لذا استیضاح و برکناری شهردار در این جلسه حاصل نشد..
در پایان جلسه آقای لشنی زند با اظهار تعجب از این روش اعضای شورا ، گفتند انشالله کسانی که با قصد و هدف آمدند در جلسه که جلسه را بهم بریزند ؛ حداقل منبعد در جامعه و بین مردم شعار دفاع از حقوق مردم و کارگران سر ندهند !!
همچنین آقای ساکی در توضیح کار خود اظهار داشتند ؛ اگر قرار است من آقای نیک آبادی را استیضاح کنم و شهردار غیر بومی مورد دلخواه کسانی دیگر انتخاب شود ، پیشنهاد میکنم یکی از همان دوستان هم استیضاح را امضاء کنند …
جسله رآس ساعت ۴ بدون نتیجه به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.