روی خط توسعه

افتتاح ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در ازنا

با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، به‌صورت ویدئو کنفرانس و فرهاد زیویار استاندار لرستان، ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در روستای اشرف‌آباد ازنا با مشارکت بنیاد برکت و بانک ملت افتتاح شد.
کد خبر : 5986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
افتتاح ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در ازنا

با حضور استاندار لرستان ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در ازنا افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: صبح امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، به‌صورت ویدئو کنفرانس و فرهاد زیویار استاندار لرستان، ۲۲۰ هکتار پروژه آبیاری تحت فشار در روستای اشرف‌آباد ازنا با مشارکت بنیاد برکت و بانک ملت افتتاح شد.

زیویار در این مراسم با بیان اینکه این طرح از هدر رفت آب به نحو مطلوب جلوگیری خواهد کرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه لرستان استانی است که علی‌رغم پشتوانه‌های آبی خوب؛ منابع آبی در استان به شکل مناسب در اختیار کشاورزان قرار نمی‌گیرد.

زیویار گفت: این پروژه برای ۱۰۹ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده و بهره‌برداران آن ۴۰ خانوار هستند.

استاندار لرستان گفت: ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و جهادکشاورزی استان تسهیلات برای این طرح اختصاص داده شده است که از این میزان ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات بلاعوض تخصیصی سازمان جهاد کشاورزی و هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برکت بوده است.

وی با بیان اینکه کشت این طرح به صورت عمده غلات و حبوبات، گندم، چغندر قند، لوبیا و هویچ است، افزود: بانک عامل، بانک ملت بوده است.

زیویار با اشاره به اینکه بنیاد برکت کارنامه درخشانی در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان داشته است افزود: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان در تبصره ۱۶ و تسهیلات تکلیفی در استان مشارکت داشته‌اند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.