پیگیری ها نتیجه داد:

افزایش سهمیه استخدامی آموزش و پرورش ازنا به ۴۷ نفر

فرماندار ازنا با اعلام‌ افزایش سهمیه استخدامی شهرستان ازنا در آزمون پیش رو را کم سابقه عنوان نمود و گفت : با پیگیری که در یک سال گذشته این رقم به ۴۷ نفر رسید.
کد خبر : 5417
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
افزایش سهمیه استخدامی آموزش و پرورش ازنا به ۴۷ نفر

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش شهرستان‌ ازنا به ۴۷ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: صبح امروز  فاتحی فرماندار ازنا با اعلام‌ افزایش سهمیه استخدامی شهرستان ازنا در آزمون پیش رو را کم سابقه عنوان نمود و گفت : با پیگیری که در یک سال گذشته انجام‌ شد و مذاکراتی که با دکتر عزتی مدیرکل آموزش و پرورش استان و سازمان استخدامی داشتیم توانستیم نیاز شهرستان به معلمان جوان بومی را برای استان تبیین کنیم که در آزمون پیش رو این اتفاق افتاد و افزایش سهمیه در آزمون های بعدی اعمال خواهد شد.

فاتحی در ادامه افزود : معتقد هستم اگر قرار است پست سازمانی دولتی در شهرستان به کسی تعلق بگیرد اولویت با جوانان ازنایی است و در این راستا مخالفت جدی خودم با ورود معلمان غیربومی را در ابتدای سال تحصیلی به استان اعلام کرده بودم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ازنا همچنین افزود : در آزمون استخدامی اردیبهشت ماه ۴۷ نفر سهمیه استخدامی معلمان مقطع ابتدایی به شهرستان ازنا تعلق گرفته است و تلاش میکنیم در آزمون مرحله دوم نیز افزایش را داشته باشیم.

فرماندار ازنا همچنین از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان لرستان ، امام جمعه شهرستان ، نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شوراری اسلامی و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به جهت همراهی در تحقق این مهم تقدیر و تشکر نمود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.