رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا:

امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است

همزمان با روز شهدا  ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت:  هر لحظه ، ساعت ، روز و ماه امنیت ، آرامش و آسایش ما مرهون شهدا است.
کد خبر : 2691
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: همزمان با روز شهدا  ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت:  هر لحظه ، ساعت ، روز و ماه امنیت ، آرامش و آسایش ما مرهون شهدا است .

وی در ادامه گفت:  عزت و افتخار ما ۴۵۰ شهید والامقام است که این شهر را روشن کرده اند ، هر جا صحبت از رزم و ایثار و شهادت ، عشق و فداکاری است نام دیار سر سبز اشترانکوه چون خورشید می درخشد . این شهرستان محروم ولی مستعد در زمان دفاع مقدس و دوران غربت ارزشها با تقدیم ۴۵۰ شهید ، ۹۰۰ جانباز و یکصد آزاده نقش ارزنده ای در تثبیت آرمان های نظام و دین خود را به کشور با عزت نفس بالا ادا نموده و علرقم شجاعت دلیری در جنگ مردمی صلح طلب و آرامش طلب و اکنون نیز در سیل و زلزله از نماد های بنام در ایثار اجتماعی در همه جا حضوری فعال دارند و بدین خاطر همواره مورد اعتماد مسئولین نظام هستند .

حاح احمد لک افزود: گردان مالک اشتر این شهر از خط شکنان لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل بود که ۱۸ نفر از این عزیزان هنوز مفقودالاثر هستند و اثری از پیکر پاک و مطهرشان به دست نیامده است . بیشترین شهدای این شهر ابتدا مربوط به عملیات کربلایی ۵ ، حاج عمران ، ولفجر مقدماتی و بیت المقدس است .

وی تصریح کرد: مجموع خدمات انجام گرفته در این نهاد و هزاران برابر آن در قبال یک قطره خون شهید و یا یک بدن ترکش خورده جانباز چیز قابل ذکری نمی باشد که بخواهیم آن را در تریبون و محافل مطرح کنیم چرا که همواره سیاست بنیاد همین بوده است و اینکه از نهاد جایگاه اینها مستحق نیستن بلکه صاحب حق می باشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.