خبر آدینه

انتقاد امام جمعه ازنا از افزایش اجاره بها

امام‌جمعه ازنا گفت: بسیاری از مردم مبلغ رهن پایینی دارند و با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها و رهن خانه، توان افزایش کرایه و رهن خود را ندارند.
کد خبر : 6139
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
انتقاد امام جمعه ازنا از افزایش اجاره بها

امام جمعه شهرستان ازنا گفت:مستاجران توان افزایش اجاره بها ندارند بانک ها به میدان بیایند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه پس از توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، از حضور پرشور مردم ازنا در مراسم ویژه عید غدیر در شهرستان ازنا تشکر کرد و گفت: برای اولین بار چنین مراسمی در عید غدیر در شهرستان با حضور باشکوه مردم و تلاش مسئولان و تشکل های مذهبی برگزار شد و لازم است از همه دست اندرکاران بصورت ویژه تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل شهرستان، بیان کرد: بسیاری از مردم مبلغ رهن پایینی دارند و با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها و رهن خانه، توان افزایش کرایه و رهن خود را ندارند؛ با وجود حمایت دولت، بازهم مشکل اجاره بها حل نشده است، لذا بانکها باید در این شرایط به میدان بیایند و با روان سازی تسهیلات، به داد مردم برسند، در بخش دیگر بنگاه های معاملاتی نیز باید به کمک افراد تنگدست بیایند و قیمت های اجاره بها را تعدیل نمایند، در این رابطه واقعا مشکل جدی وجود دارد و نیاز به یک مدیریت واحد در کشور در خصوص مسکن‌، احساس می شود.

امام جمعه ازنا با بیان اینکه باید به چاره ای برای افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه نیستند، اندیشیده شود، اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از نیازمندان تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، پس چنین افرادی با توجه به مشکلات اقتصادی باید چه کنند؟ دستگاه های حمایتی باید با رایزنی با استان و کشور، اعتباری جهت کمک های مالی و معیشتی به مردم نیازمند، صورت دهند و مساعدت های موردی برای افراد تنگدست را بیشتر کنند.

خطیب جمعه ازنا با اشاره به ۲۱ تیر و آغاز هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: باید برنامه جامعی برای این هفته داشته باشیم و ادارات و نهاد های دولتی انتظار است برای کارکنان و خانواده های آنان، کلاس های ویژه عفاف و حجاب برگزار کنند و دستگاه های فرهنگی نیز مسابقاتی با این موضوع برپا نمایند تا به دانایی و التزام شهر افزوده شود، در این زمنیه از فرماندار محترم می خواهیم با دستگاه‌های مختلف هماهنگ کنند تا همایش ویژه عفاف و حجاب در روز پنج شنبه ۲۲ تیر در سطح شهر برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با محکومیت آتش زدن قرآن کریم ، خاطرنشان کرد: عالم غرب پس از آنکه نتوانستند با این نور الهی مقابله نمایند، اقدام به آتش زدن آن می کنند چرا که می بینند روز به روز فرهنگ قرآن در جهان در حال گسترش است و آینده از آن فرهنگ مترقی قرآن است.

#ازنانیوز
@aznanewz

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.