خبر آدینه

انتقاد امام جمعه از افزایش شدید اجاره بها در ازنا

امام جمعه شهرستان ازنا: مردم نباید از گفتن مطالبات، خسته بشوند و مسئله گرانی اجناس را هم باید آنقدر مطالبه کنیم تا نظارت مسئولین امر را ببینیم ؛در بحث حجاب باید رویه مردم ما تذکر لسانی باشد.
کد خبر : 5905
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
انتقاد امام جمعه از افزایش شدید اجاره بها در ازنا

امام جمعه ازنا گفت: امروز مسئله اجاره بها برای مردم طاقت فرسا و بزرگترین مشکل شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت رحلت امام راحل، اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب دو شاخص ایمان و امید را برای جامعه لازم دانستند، اگر این شاخص ها در همه سطوح کشور از جمله استان و شهرستان نیز اجرا گردد، می‌توان حرفی برای گفتن داشته باشیم و پیشرفت قابل توجهی نیز حاصل می گردد.

امام جمعه ازنا با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، بیان کرد: نمی توانیم‌ بگوییم چون ازنا نسبت به سایر شهرها پوشش بهتری دارد، دست روی دست بگذاریم و وقتی شهر ما نیز رعایت پوشش در آن کاهش یافت، آنوقت اقدام کنیم، ما با این دیدگاه مخالفیم، در بحث عفاف و حجاب نیز نباید از اسلام جلو بزنیم، رهبر معظم انقلاب در این خصوص صراحتا فرمودند وظیفه مردم در این زمینه تذکر لسانی است و تذکر لسانی هم به معنای مجادله و برخورد نامناسب با افراد بدحجاب و بی حجاب نیست.

حجت الاسلام علی سپهوند در همین خصوص تصریح کرد: باید رویه مردم ما تذکر لسانی باشد و سایر دستگاه ها و هیئات مذهبی هم اولویت خود را روی آموزش عفاف و حجاب و التزامات آن قرار دهند، البته در کنار همه اینها باید نسبت به مسئله گرانی اجناس و مشکلات معیشتی نیز حساس باشیم‌.

خطیب جمعه ازنا با بیان اینکه مردم نباید از گفتن مطالبات، خسته بشوند؛ اظهار داشت: امروز مسئله اجاره بها برای مردم طاقت فرسا و بزرگترین مشکل شده است و لذا نباید از گفتن آن خسته بشویم، بلکه باید آنقدر آنرا مطرح کنیم، جلسه بگیریم و تذکر بدهیم تا بلکه بالاخره فکری برای آن بشود؛ مسئله گرانی اجناس را هم باید آنقدر مطالبه کنیم تا نظارت مسئولین امر را ببینیم تا بلکه این مشکل نیز کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با اشاره به رونمایی از موشک فتاح توسط سپاه پاسداران گفت: تمامی دشمنان ما از جمله فرانسه پس از رونمایی از موشک فتاح به وحشت افتاده اند و وقتی فهمیدند ایران از قدرت بازدارندگی دفاعی به قدرت بازدارندگی تهاجمی نیز رسیده، تن و بدن آنها به لرزه افتاده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.