اخبار شهرستان

انتقال ۶ تن پسماند ویژه دارویی کارخانجات دارویی بایر افلاک ازنا به مراکز مجاز امحاء

۶ تن پسماند ویژه مربوط به شركت داروسازی بایر افلاک ازنا پس از رعایت استانداردهای جمع آوری و حمل و نقل به یكی از شركت های امحا كننده پسماندهای ویژه دارویی خارج استان منتقل و معدوم شد.
کد خبر : 4409
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
انتقال ۶ تن پسماند ویژه دارویی کارخانجات دارویی بایر افلاک ازنا به مراکز مجاز امحاء

۶ تن پسماند ویژه دارویی کارخانجات دارویی بایر افلاک ازنا به مراکز مجاز امحاء انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: ۶ تن پسماند ویژه مربوط به شركت داروسازی بایر افلاک ازنا پس از رعایت استانداردهای جمع آوری و حمل و نقل به یكی از شركت های امحا كننده پسماندهای ویژه دارویی خارج استان منتقل و معدوم شد.

منصوردرویشی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت: كار جمع آوری، حمل و نقل و امحای این پسماند با حضور كارشناسان این اداره، نماینده دادستان، شبکه دامپزشکی و شرکت شهرک های صنعتی، براساس ضوابط بین المللی كنوانسیون بازل انجام شد.

وی افزود: پسماندهای ویژه قابل انفجار، تیز و برنده، شیمیایی و مسموم كننده هستند و برخی از آنها گازهای سمی و بیماری ها را منتشر می كنند لذا باید طی مراحلی از حالت ویژه و خطرناك به زباله های عادی تبدیل و دفن شوند.

به گفته وی كنوانسیون بازل جامع ترین توافق نامه محیط زیست در مورد پسماندهای خطرناك است و جمهوری اسلامی ایران نیز یكی از اعضای این كنوانسیون می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.