اخبار شهرستان

برگزاری آئين پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان ازنا

مردم و مسئولان محب خاندان‌ عصمت و طهارت شهرستان ازنا با حضور گسترده خود، یازدهمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را در مسیر معراج شهدای گمنام به سوی آستان امام‌زاده پیرعباد برگزار نمودند.
کد خبر : 6556
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
برگزاری آئين پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان ازنا

آئين پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: مردم و مسئولان محب خاندان‌ عصمت و طهارت شهرستان ازنا با حضور گسترده خود، یازدهمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را صبح امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه مصادف با روز اربعین در مسیر معراج شهدای گمنام به سوی آستان امام‌زاده پیرعباد برگزار نمودند.

بجاماندگان اربعین از ساعات اولیه صبح با حرکت از نقاط مختلف شهر و روستا با حرکت بسوی معراج شهدای گمنام خود را به راهپیمایی اربعین حسینی رساندند. عاشقان زیارت اربعین پیاده‌روی چند کیلومتری را از ابتدای بلوار گردان مالک اشتر بسمت امامزاده پیرعباد آغاز و در میدان قرآن با نوای مداحان اهل بیت به سینه زنی پرداختند.

مواکب و ایستگاه‌های صلواتی در مسیر پذیرای دوستداران خاندان پیامبر (ص) بودند و پزشکان و امدادگران هلال احمرمستقر در ایستگاه‌های سلامت مراجعان را رایگان درمان نمودند.امسال نیزحضور مردم به صورت خانوادگی بود و مردم جلوه‌هایی آشنا از دلدادگی به سالار شهیدان را به تصویر کشیدند و خود نیز نظاره‌گر اشتیاق و محبت به اهل بیت(ع) شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.