جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر

ادارات شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست، جهادکشاورزی و منابع آب موظف شدند نسبت به برخورد با ورود و استقرار عشایری که دارای کوچ زود هنگام‌ و عشایری که خارج از محدوده مکانی مشخص در پروانه مرتعداری اسکان یابند، هر کدام در محدوده تعریف شده خویش با همکاری دادستان و نیروی انتظامی اقدام نمایند.
کد خبر : 639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

جلسه ستاد کنترل کوچ عشایر در فرمانداری شهرستان ازنابرگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین اشترانکوه  به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جلسه ای با حضور کلیه اعضای ستاد کنترل کوچ عشایر در سالن جلسات فرمانداری ازنا برگزار گردید.

صدور حکم جهت خروج عشایری که کوچ زود هنگام نموده اند و عشایری که دارای دام‌مازاد از تعداد مشخص در پروانه مرتعداری می باشند توسط دادستان محترم شهرستان با اجرایی شدن توسط نیروی انتظامی

در ادامه  ادارات شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست، جهادکشاورزی و منابع آب موظف شدند نسبت به برخورد با ورود و استقرار عشایری که دارای کوچ زود هنگام‌ و عشایری که خارج از محدوده مکانی مشخص در پروانه مرتعداری اسکان یابند، هر کدام در محدوده تعریف شده خویش با همکاری دادستان و نیروی انتظامی اقدام نمایند.
اداره منابع طبیعی در صورت تامین اعتبار ایستگاه های کنترل کوچ عشایر را در مناطق بحرانی با همکاری نیروی انتظامی برپا نماید.
ابطال پروانه چرا برای عشایری که دام مازاد بر تعداد مشخص در پروانه چرا دارند و هم چنین عشایری که پروانه چرا خود را اجاره داده باشند توسط اداره منابع طبیعی صورت گیرد.

در پایان مقرر شد به روز رسانی تمامی پروانه های چرا اعم از تمدید هر ساله پروانه چرا و تعیین تکلیف پروانه چرا افراد متوفی توسط اداره منابع طبیعی صورت پذیرد و اداره راهداری نسبت به مسدود نمودن راههای فرعی که امکان ورود عشایر از آنها وجود دارد اقدام نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.