اجتماعی

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان در ازنا

همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، مراسم بزرگداشت این روز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا، مسئولین محلی و جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان ازنا، برگزار شد.
کد خبر : 6445
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۷
برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان در ازنا

مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، مراسم بزرگداشت این روز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا، مسئولین محلی و جمعی از آزادگان سرافراز شهرستان ازنا، برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سپهوند ضمن خیر مقدم به حاضرین، آزادگان را افتخار و سرمایه های اصلی انقلاب ذکر نمود و گفت: آزادگان با تحمل رنج و سختی‌های دوران اسارت، کار بزرگ و ارزشمندی انجام دادند بطوری که آن‌ها نماد بارز صبر و استقامت هستند.

ایشان با بیان اینکه آزادگان با استقامت، ایثار و مقاومت خود پایه های انقلاب را محکم نمودند؛ افزود: آزادگان کسانی هستند که با اخلاص و ایمان حقیقی و باوجود شکنجه‌های فراوان جسمی و روحی، دست از اهداف راستین خود برنداشتند که انقلاب اسلامی امنیت و آسایش را مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان می داند‌.

امام جمعه ازنا دوران اسارت را دوران تحمل تمامي شكنجه برای به دست آوردن عزت و ايستادگي ملت عنوان كرد و گفت: بايد درس روشن حق طلبي آزادگان سربلند ميهن به نسل های جوان به درستی منتقل شود و هرگز رشادت هاي ایثارگران از اذهان ملت پاک نخواهد شد.

در پایان از تعدادی از آزادگان ازنا، با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.