فرهنگ و هنر

برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ازنا

امام جمعه ازنا: در ایام فاطمیه برنامه هایی در سطح شهرستان ازنا برگزار می گردد اما موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد برنامه هایی است که حول محور شناخت ابعاد شخصیتی و معنوی حضرت زهرا (س) باشند.
کد خبر : 5008
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی ازنا

 

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشتراتکوه : ظهر امروز مورخ ۲۷ آذر ماه هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضورحجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضا با موضوع برنامه های ایام فاطمیه (س) و ۹ دی روز بصیرت همچنین ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی  در دفتر امام جمعه برگزار گردید .
رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به موضوع جلسه گفت: با توجه به اینکه برنامه هایی در سطح شهرستان ازنا برگزار می گردد اما موضوعی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد برنامه هایی است که حول محور شناخت ابعاد شخصیتی و معنوی حضرت زهرا س می باشد که جایگاه معنوی حضرت در خانواده ها بهتر تبیین گردد.

وی افزود : با توجه به هجمه هایی که در خصوص عفاف و حجاب به وجود آمده است باید برنامه هایی که جایگاه زن و رافت در دین اسلام را نشان می دهد برگزار و ادارات الگو و شروع کننده این برنامه باشند.
حجت الاسلام  سپهوند در خصوص تبیلغات محیطی گفت: در متن بنرهای تبلیغاتی و محیطی ایام فاطمیه از احادیث معصومین (ع) در خصوص حضرت زهرا (س)استفاده گردد.
در ادامه جلسه نیز هریک از اعضا نظرات خود را بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.