فرماندار ازنا خبرداد:

بسیج همه امکانات شهرستان برای برگزاری انتخابات

همایش عوامل اجرایی ، بازرسان و نمایندگان فرماندار با حضور امام‌جمعه ، فرماندار ، دادستان و رئیس هیأت بازرسی شهرستان در محل مصلی نماز جمعه ازتا برگزار شد.
کد خبر : 7320
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۴

فرماندار شهرستان ازناگفت :همه امکانات شهرستان برای برگزاری انتخابات بسیج شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  همایش عوامل اجرایی ، بازرسان و نمایندگان فرماندار با حضور امام‌جمعه ، فرماندار ، دادستان و رئیس هیأت بازرسی شهرستان در محل مصلی نماز جمعه ازتا برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا فاتحی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ازنا با اشاره به ویژگی های حکومت امیرالمومنین (علیه السلام) از جمله اقدامات مهم آن حضرت را آگاه سازی مردم نسبت به حقوقشان دانست و افزود: با بررسی سیره امام علی علیه السلام یکی اقدامات مهم ایشان در طول حیات مبارکشان آگاه سازی مردم از حقوقشان بود و در ۴۵ سال گذشته امامین انقلاب همواره بر اساس سیره و مشی عملی امیر المومنین (علیه السلام) عمل نمودند و با تشویق مردم به شرکت در انتخابات ها ایشان را به استفاده از این حق طبیعی برای تعیین سرنوشتشان دعوت می نمودند.

فاتحی با اشاره به تلاش همه افراد موثر در جامعه برای بالا بردن مشارکت در انتخابات پیش رو افزود: تعداد کاندیداهای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته چند برابر شده است و به مراتب عوامل اجرایی باید نسبت به اخذ رأی تا آخرین نفر اقدام کنند و در شمارش آراء نیز دقت خود را افزایش دهند .

رئیس حوزه انتخابیه ازنا در ادامه افزود: نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان ، بازرسان و عوامل اجرایی مستقر در شعب اخذ رأی بدانند در روز جمعه ۱۱ اسفند نماینده حاکمیت در امر برگزاری انتخابات هستند و صندوق های رأی امانت در نزد آنهاست و باید در حفظ این امانت و مراقبت از شعبات اخذ رأی نهایت دقت و همت را داشته باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان‌ ازنا در ادامه گفت: نمایندگان فرماندار بدلیل مدیریت نظم و امنیت شُعب از زمان انتقال صندوق ها و تا استقرار و شمارش آراء و در نهایت تحویل صندوق‌ها و صورتجلسه شمارش آراء به فرمانداری ، مسئولیت سنگین و مهمی بر عهده دارند که در این زمینه باید کلیه عوامل حاظر در پای صندوق رأی با نماینده فرماندار همکاری صمیمانه داشته باشند چرا که قانون این مسئولیت را تعیین نموده است.

فرماندار ازنا در ادامه افزود: تسلط نماینده فرماندار بر امور مرتبط با رایانه، حضور کامل در شُعبه و توانایی پاسخگویی به همه سئوالات و ابهامات از دیگر وظایف مهم نماینده فرماندار در مراکز اخذ رأی است که باید مورد توجه باشد.

فاتحی در پایان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای اخیر در فضای مجازی ، نهاد شورای نگهبان را از جمله نهادهای مقدسِ برآمده از اندیشه های اسلام ناب و انقلاب عزیز دانست و بر لزوم حفظ حرمت جایگاه این نهاد مبارک تاکید کرد و گفت: کسانی که از برکت انقلاب به جایی و نان نوایی رسیده اند متأسفانه عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال میبرند که قطعاً دلسوز نظام اسلامی و مردم نیستند چرا که احترام به این نهاد مهم و پرافتخار از جمله تأکیدات امامین انقلاب بوده است و باید همه به قانون و تصمیمات شورای نگهبان تمکین کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.