بی ثبات کردن مدیریت اجرایی، سزارین انتخاباتی پیش از موعد درشهر ازنا

روزی که معاون وقت سیاسی، امنیتی استاندار برای‌تودیع و معارفه فرماندار فعلی به ازنا آمد، ما منتقد این تصمیم بودیم انتقادمان را هم ‌پنهان نکرده صریح و شفاف منتشر کردیم. اساس نقد هم بر این بود که فرماندار قبلی بعد از چند سال بر امور شهر مسلط شده و جابجایی او به ضرر شهر بود
کد خبر : 604
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

روزی که معاون وقت سیاسی، امنیتی استاندار برای‌تودیع و معارفه فرماندار فعلی به ازنا آمد، ما منتقد این تصمیم بودیم انتقادمان را هم ‌پنهان نکرده صریح و شفاف منتشر کردیم. اساس نقد هم بر این بود که فرماندار قبلی بعد از چند سال بر امور شهر مسلط شده و به دلایل علمی و کارشناسی بی ثبات کردن مدیریت محلی و جابجایی او به ضرر شهر بود اما عده ای که امروز منتقد شده اند، خوشحال بودند زیرا فقط می خواستند فرماندار قبلی برود… !!! دکتر عبدالهی رفت و فرماندار خرم آباد شد و اکنون معاون استاندار است، همانطور که با استاندار وقت مخالفت کردند و استاندار کرمانشاه شد، همانطور که با دکتر شاهرخی مخالفت کردند و به استانداری همدان رسید یعنی به طور کلی دست رد به سینه هرکس زدند ده پله ارتقا یافت و در زمره مدیران نمونه کشوری قرار گرفت.
تبعات سیاسی واجتماعی این کنش های احساسی اما بر شانه مردم شهر و استان تحمیل شد که هزینه آزمون و خطای مدیران را پرداخته اما میوه مدیریت آنها نصیب دیگر مناطق شد.
اکنون هم پس از برگزاری انتخابات برخی فرصت را‌مغتنم شمرده، بدون در نظر گرفتن شرایط ملی و محلی باز همان خط را دنبال می کنند.
تاسف آور آنکه در این راه از افرادی بهره می جویند که ابتدایی ترین آداب اجتماعی و رسانه ای را یاد نگرفته و یک‌شبه کارشناس خودخوانده شده اند!!!
این هم از عجایب روزگار است که برخی نورسیده های نارسیده که نه خود و نه خانواده آنها کوچکترین سهمی در مسایل اجتماعی نداشته اند از همه مدعی تر شده بزرگان ، پیشکسوتان و دلسوزان این شهر را به حاشیه می برند!!!
وقتی برخلاف همه یافته های علمی وتجربی یک دانش آموخته رشته طب سنتی کارشناس و تحلیلگر سیاسی، انتخاباتی می شود حاصل تحلیل های آبکی او ‌بجز کاهش سطح مشارکت عمومی ، انشقاق و تفرقه افکنی ثمری برای این شهر ندارد که انتخابات اخیر نمونه بارز آن بود…!!!
براساس آنچه ما از اساتید خویش در حوزه مدیریت اجرایی آموخته ایم جدای از آنکه بر اساس تحصیلات و تجارب هر کسی باید در جای خودش قرار بگیرد، بی ثباتی در مدیریت محلی خصوصا در ماه های پایانی عمر دولت به زیان شهر بوده به افرادی هم که کت و شلوار مدیریتی سفارش داده اند عرض می کنیم ۳ماه از عمر این مجلس باقی مانده ، ۳ ماه هم طول می کشد تا مجلس بعدی شکل بگیرد در آن‌۶ ماه باقی مانده ، بهترین نیروی دنیا هم که باشد تا بخواهد اطراف میز خود را بشناسد عمر دولت تمام شده، باید به پایان سلام کند، پس چه بهتر که صبر پیشه کنند تا هر رویدادی به وقت خودش رخ بدهد!!!

✍محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.