اقتصادی

تاکید امام جمعه بر تشکیل کارگروه سرمایه گذاری در شهرستان ازنا

امام جمعه ازنا در ادامه با بیان اینکه کارگروه بسترسازی سرمایه گذاری باید در شهرستان تشکیل بشود، خاطرنشان کرد بارها به فرماندار محترم عرض کردیم باید کارگروهی برای بستر سازی سرمایه گذاران تشکیل شود.
کد خبر : 6456
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تاکید امام جمعه بر تشکیل کارگروه سرمایه گذاری در شهرستان ازنا

امام جمعه شهرستان ازنا بر تشکیل کارگروه سرمایه گذاری  در شهرستان تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین علی سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: آزادگان عزیز با خداوند متعال معامله کردند و عمر خود را با نگاه وسیع الهی گره زدند و همیشه پشتیان بی نظیری برای امامین انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند.

ایشان به دیدار پاسداران با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب در این دیدار دستاورد های بی نظیر و خدمات چند دهه اخیر سپاه را یادآوری نموده و روحیه انقلابی و جهادی پاسدارن در دفاع از انقلاب اسلامی و صنعت نظامی و دفاعی را مطرح نمودند‌.

امام‌جمعه ازنا افزود: هر جایی که لازم بود سپاه وارد شود، وارد شد و برای ما آبرو آفرید و هر جایی سپاه بود آنجا برای ما خیر و برکت، توسعه و پیشرفت و حمایت از محرومین را به همراه داشت و سپاه در همه دولت ها پشتیان دولتمردان در تمامی عرصه ها بوده است.

حجت الاسلام علی سپهوند با محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ، اظهار داشت: طراحی خبیثانه غرب بر آن است که ایران اسلامی را در مقابل کشورهای منطقه و اهل سنت قرار بدهد و اختلاف مذهبی ایجاد کند اما صحنه های زیبای این حادثه، اقدام شجاعانه خادم حرم احمد بن موسی (ع) در دستگیری تروریست ملعون و نیز کودک شجاعی که پدر خود را یاری می داد، بود؛ همین دو مصداق بس است که دشمنان بدانند بکشید ما را، ملت بیدارتر می شود.

خطیب جمعه ازنا با گریزی بر آزادسازی پول های بلوکه شده کشور، بیان داشت: دیپلماسی فعال در عرصه سیاست با پشتوانه سياسی و اجتماعی قوی و در کنار آن حضور قدرتمند نیروهای نظامی ما در میدان دست در دست هم داد تا آمریکای جنایتکار را وادار کند به اینکه که هزینه تسلیم در مقابل ایران به مراتب کمتر از مقابله با ایران است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات باید حداکثری باشد، افزود: امنیت و سلامت انتخابات و رقابت صحیح در انتخابات باید نمود داشته باشد و مردم نیز باید جریان تبیین و روشنگری جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح را در بین جامعه گفتمان سازی نمایند.

امام جمعه ازنا در ادامه با بیان اینکه کارگروه بسترسازی سرمایه گذاری باید در شهرستان تشکیل بشود، خاطرنشان کرد: بارها به فرماندار محترم عرض کردیم باید کارگروهی برای بستر سازی سرمایه گذاران تشکیل شود، گاهی میبینیم سرمایه گذاری توسط مسئولی به شهرستان می آید و اتهام ارتباط خاص سرمایه گذار با مسئول پیش می آید و اینجا خلاء نبود کارگروه سرمایه گذاری حس می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند با بیان اینکه تشکیل کارگروه سرمایه گذاری موجب اشتغال جوانان این شهر می شود؛ خاطرنشان کرد: باید برای اشتغال جوانان این شهر کارگروه سرمایه گذاری را تشکیل بدهیم و تمامی اطلاعات سرمایه گذاران از جمله: آورده، طرح و توجیه اقتصادی و سوابق سرمایه گذار را در این کارگروه رصد کنیم تا اگر دیدیم با اهداف ما تطابق داشت، همه جانبه از آن سرمایه گذار حمایت کنیم، توقع داریم محسوس و ملموس تا چند وقت آینده این کارگروه تشکیل شود و گزارش آن به مردم داده شود تا جوانان عزیز ما که همیشه با مراجعه به دفتر ما خواستار شغل هستند، در این کارگاه ها و کارخانه های جدید، اشتغال داده شوند و انقدر شرمنده این عزیزان نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.