خبر آدینه

تاکید امام جمعه بر تغییر اقلیم گاز بهای شهر ازنا

امام جمعه شهرستان ازنا گفت : از نماینده باز هم تقاضا داریم درخواست به زمین مانده تغییر اقلیم گازبهای ازنا را پیگیری کنند و دستور حل آن را بگیرند.
کد خبر : 6679
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تاکید امام جمعه بر تغییر اقلیم گاز بهای شهر ازنا

امام جمعه ازنا بر لزوم پیگیری تغییر اقلیم گازبهای ازنا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان فراجا، گفت: در نیروی انتظامی ماموریت های مختلفی وجود دارد که عموما فرسایشی و تقابلی هستند و در اغتشاشات سال گذشته دیدیم که نیروی جان بر کف انتظامی در صف اول بود و جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا می کردند.

وی افز‌ود: خون شهدای نیروی انتظامی هنوز روی زمین است و خشک نشده و ما همیشه قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم؛ البته مردم مومن و قانونمند ازنا نیز با فرهنگ و بصیرت خود به عزیزان نیروی انتظامی شهر کمک می‌کنند و ازنا جز کمترین شهرها از نظر آسیب و چالش هاست و اینجا باید از مردم شریف ازنا هم تشکر کنیم.

امام جمعه ازنا در ادامه مسئله تغییر تعرفه گازبهای ازنا اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه شهرستان از اداره گاز تا فرمانداری در این موضوع پیگیری و مکاتبات خود را انجام دادند اما بنده با مکاتبه سال گذشته نماینده شهر مخالف بودم و اعتقاد داشتم سنگ بزرگ نشانه نزدن است اینکه ما بخواهیم پیگیری کنیم تا ازنا را به جزء شهرهای سرد یک قرار بدهیم و در کنار آن شهر همجوار را هم در کنار ازنا قرار بدهیم تا مردم دو شهر را راضی نگه داریم اینگونه کار گره می خورد و انجام نمی شود.

خطیب جمعه ازنا در همین خصوص تصریح کرد: وقتی شهر مومن آباد که جزء حوزه استحفاظی آشناست و فاصله بسیار نزدیکی با ازنا دارد جز شهرهای سرد یک است قابل توجیه هست که بگوییم ازنا هم باید سرد یک بشود اما اگر شهرهای با فاصله ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر با ازنا را هم بخواهیم جزء این اقلیم قرار دهیم خب معلوم است کار نشدنی است و مسئولان قبول نخواهند کرد لذا ما از نماینده محترم باز هم تقاضا داریم درخواست به زمین مانده تغییر اقلیم گازبهای ازنا را پیگیری کنند و بالاخره دستور حل آن را بگیرند.

حجت الاسلام علی سپهوند با گلایه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: هر سال که ما پيگيري میکنیم که متخصص های مختلف به ازنا بدهند، می گویند خیالتان راحت آبان ماه متخصصان را به ازنا اختصاص می دهیم، الان می‌خواهیم بگوییم آبان نزدیک است، آیا ازنا واقعا حق داشتن یک متخصص ارتوپد را ندارد؟ ما بارها شاهد بودیم بخاطر یک تصادف چه مشکلاتی در بیمارستان به وجود آمده است، اگر بناست گره ها در آبان باز شود‌ این آبان ماه، و این شما… ببینیم امسال توقع مردم را برآورده می کنید.

وی به تکمیل و ساخت ورودی های ازنا نیز اشاره کرد و گفت: تا بارش ها شروع نشده مسئولان بخشی از کار را جلو ببرند، ورودی های ازنا ورودی یک شهرستان نیست؛ یک سری کار ها و مکاتبات انجام شد اما ثمره عملی آنرا ندیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با درخواست از دستگاه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: امروز به برکت امنیتی که در کشور ایجاد شده، دستگاه‌های فرهنگی شبهه ها را برای جوانان بیان کنند، امروز کار آموزشی اولویت چندبرابر دارد و دستگاه‌های مختلف وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و هنر فاخر ایرانی و فرهنگ دینی را برای جوانان بیان کنند تا در دام های دشمنان نیفتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.