همزمان با هفته بسیج

تجلیل از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات حاج عمران

همزمان با آغاز هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات غرور آفرین حاج عمران با حضور فرماندهی سپاه؛ مدیران دستگاه های اجرایی، ادارات و بسیجیان شهرستان در محل سالن اجتماعات برگزار شد.
کد خبر : 6942
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تجلیل از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات حاج عمران

به مناسبت هفته بسیج از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات حاج عمران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: صبح امروز همزمان با آغاز هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان و عوامل بازسازی عملیات غرور آفرین حاج عمران با حضور فرماندهی سپاه؛ مدیران دستگاه های اجرایی، ادارات و بسیجیان شهرستان به میزبانی فرمانداری و در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ضمن تقدیر از فعالیت های سپاه ناحیه شهرستان ازنا و اهتمام ویژه فرمانده سپاه شهرستان در برگزاری نمایش بصیرتی فرهنگی بازسازی عملیات غرور آفرین حاج عمران مسیر طی شده انقلاب اسلامی را مرهون تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان و شهدای والامقام دانست و افزود : بی تردید امام راحل عظیم الاشان انقلاب و شهدای والامقام این مسیر نورانی را به ما آموختند و این امانت را به دست بنده و شما سپردند و مسئولیت ما امروز به مراتب سنگین و دشوارتر از دیروز است.

وی در ادامه با اشاره به جلوه های هنری بکار رفته در نمایش بازسازی عملیات حاج عمران به ابعاد پیرامونی این اقدام موثر فرهنگی پرداخت و از همه عوامل میدانی ، صحنه و پشت صحنه و مجموعه پاسداران و بسیجیانی که در برگزاری آن شرکت داشتند تقدیر نمود و عنایات و تفضلات شهدا را دلیل تأثیرگذاری این رویداد مهم در بین اقشار مختلف دانست.

فرماندار ازنا با اشاره به حوادث غمناک غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین سکوت جوامع غربی نشانه افول و نابودی همه اصول اخلاقی دیکته شده غرب دانست و اظهار داشت : امروز دنیا شاهد رویارویی حق و باطل و تقابل ایمان و کفر است ولی به فضل خدا پیروزی نهایی با مظلومان و جبهه حق است ولی اصول اخلاقی غرب که سالیان متمادی به ملت ها دیکته میشد زیر سوال رفت و کارآیی خود را از دست داد.

فاتحی در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب را مهمترین نقشه راه در چهل سال دوم انقلاب عنوان کرد و از بسیجیان خواست تا با تمسک از این بیانیه مهم و الگوگیری از روش های ارائه شده توسط رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت کشور و بازسازی درونی و خودسازی خود تلاش کنند.

فرماندار ازنا با تاکید بر تداوم اجتماع بسیجیان و برنامه ریزی برای کارهای فرهنگی از این دست ، انتخابات پیش رو را مهم دانست و بر لزوم دعوت همه گروه ها و افراد برای شرکت در انتخابات آتی تاکید نمود.

در ابتدای این مراسم سرهنگ روح الله مسلمی فرمانده ناحیه سپاه بسیج ازنا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بازسازی عملیات حاج عمران گفت: همدلی ، همیاری و ظرفیتی که در مجموعه سپاه ناحیه وجود داشت و مجموعه عظیم بسیج با انسجام نیروها و همکاری مديريت ها عامل اصلی این رویداد بزرگ و بی نظیر بود.

سرهنگ مسلمی با تقدیر از حمایت مسئولان مخصوصا امام جمعه ، فرماندار شهرستان ، نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، شهردار و شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های اجرایی افزود: از همراهی فرماندهان پایگاه های مقاومت که به مدت بیست شبانه روز در تمرینات حضور داشتند وهمچنین از همراهی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که دربازسازی این عملیات سهیم بودند تقدیر مینمایم.

در پایان این مراسم از عوامل برگزاری نمایش بصیرتی فرهنگی بازسازی عملیات حاج عمران با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.