اخبار شهرستان

تجلیل از متولیان و خادمان جشن بزرگ عید غدیر

با حضور حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ازنا و محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا از ۱۰۰ نفر از متولیان و خادمان عید غدیر در محل سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.
کد خبر : 6154
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
تجلیل از متولیان و خادمان جشن بزرگ عید غدیر

آئین تجلیل از متولیان و خادمان جشن بزرگ عید غدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  عصر امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ازنا و محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا از ۱۰۰ نفر از متولیان و خادمان عید غدیر در محل سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.

در این مراسم محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا با اشاره به واقعه غدیر وحدت حول محور ولایت را پیام‌ اصلی غدیر دانست و گفت : تجمع باشکوه در روز غدیر امسال نتیجه نهایی وحدت هیئت ها و بخش های مردمی و دستگاه های اجرایی بود و باید این وحدت به هر شکل مهم حفظ شود.

وی با اشاره به عظمت واقعه غدیر، زنده نگهداشتن پیام و هدف این روز را مهم دانست و افزود : بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شب و روز غدیر در شهرستان پخت شد که این نشان از عشق و علاقه مردم ولایتمدار ازنا به امیرالمومنین است و باید به این مردم افتخار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه در ادامه با اشاره به واقعه غدیر تقویت وحدت در جامعه اسلامی را مهم ارزیابی کرد و افزود : ما باید اختلافات را کنار بگذاریم و بر اصول و مبانی وحدت داشته باشیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

وی با تقدیر از تلاش های انجام گرفته در یوم الغدیر امسال بر استمرار اینگونه حرکت ها که با مشارکت عموم مردم باشد در شهرستان تاکید کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از عوامل و خادمان عید غدیر تقدیر به عمل آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.