اقتصادی

تخصیص پنج میلیارد تومان جهت احیای قنوات شهرستان ازنا

با پیگیری های رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و انعقاد تفاهم نامه ای با ستاد اجرای فرمان امام( ره) ۵ میلیارد تومان جهت احیاء و مرمت قنوات شهرستان ازنا تخصیص یافت.
کد خبر : 5892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
تخصیص پنج میلیارد تومان جهت احیای قنوات شهرستان ازنا

اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان جهت احیاء و مرمت قنوات شهرستان ازنا تخصیص یافت.

با پیگیری های سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و انعقاد تفاهم نامه ای به مبلغ پنج میلیارد تومان با ستاد اجرای فرمان امام( ره) جهت احیاء و مرمت قنوات شهرستان ازنا و دریافت یک میلیارد تومان در مرحله اول، اهمیت موضوع سبب بازدید شهرستانی الوندفر مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی و افراشته کارشناس قنوات مدیریت آب و خاک از شهرستان ازنا شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  در این سفر مسائل و مشکلات احتمالی طرحهای مرتبط با آب و خاک در دفتر لک مدیر جهاد کشاورزی ازنا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که طی این جلسه در خصوص چگونگی مرمت و بازسازی قنوات بحث و تبادل نظر گردید که تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی استان اظهار نمود؛ با عنایت به رشد چشم گیر اعتبارات سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش تعداد پروژه های فعال در سطح شهرستان هستیم وی در خصوص طرح های آبیاری تحت فشار، احداث استخرهای ژئوممبران، جذب اعتبارات نیز اشاراتی داشتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.