سرویس اجتماعی

تشکیل ستاد ازدواج مددجویان در شهرستان ازنا

پیرو درخواست های مکرر مددجویان و معلولین و نیز تعدادی از خانوادههای مددجویان"ستاد ازدواج مددجویان" برای نخستین بار در  بهزیستی این شهرستان تشکیل گردید.
کد خبر : 3736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
تشکیل ستاد ازدواج مددجویان در شهرستان ازنا

ستاد ازدواج مددجویان در شهرستان ازنا تشکیل شد

ستاد ازدواج مددجویان بمنظور ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت بهزیستی در اداره بهزیستی شهرستان ازنا تشکیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: رئیس بهزیستی شهرستان ازنا با اعلام این خبر اظهار داشت؛ پیرو درخواست های مکرر مددجویان و معلولین و نیز تعدادی از خانوادههای مددجویان”ستاد ازدواج مددجویان” برای نخستین بار در  بهزیستی این شهرستان تشکیل گردید.

“محمودجانبزرگی” در همین رابطه عنوان کرد؛ این ستاد از یک روحانی حجت الاسلام جمشیدی بعنوان کارشناس مذهبی دو نفر از خیرین و معتمدین خانم کریمی و آقای بیاتیان، خانم مرادی بعنوان روانشناس و نیز تمامی کارشناسان توانبخشی،اجتماعی و مددکاران بهزیستی تشکیل می‌شود.

وی هدف از ستاد ازدواج مددجویان را کمک به تشکیل یک زندگی پایدار برشمرد و با این بیان ابراز کرد؛ امیدواریم در چند هفته آینده شاهد افزایش تعداد خیرین و معتمدین شهرستان باشیم و از تمام عزیزانی که نیت خیر در جهت ازدواج معلولین و مددجویان نیازمند و افتاده را دارند صمیمانه دعوت بعمل می آوریم که دراین امر خداپسندانه سهیم باشند که ان شاء الله خداوند دستگیرمان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.