اخبار شهرستان

تغییر اقلیم مطالبه بحق مردم شهرستان های دورود و ازنا

حسین گودرزی : درخواست تغییر اقلیم یک مطالبه بحق از طرف مردم شهرستان های دورود و ازنا می باشد و اینجانب برای این مطالبه عمومی پیگیری های لازم را خواهم داشت.
کد خبر : 5268
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
تغییر اقلیم مطالبه بحق مردم شهرستان های دورود و ازنا

در راستای تغییر اقلیم شهرستان های دورود و ازنا حسین گودرزی نماینده مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با چگنی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : حسین گودرزی نماینده مردم شریف دورود و ازنا  گفت: پیگیر تعییر اقلیم گاز دو شهرستان ازنا و دورود هستم و به همین منظور علاوه بر چندین بار گفتگوی شفاهی، روز گذشته در دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز حضور یافته و درخواست مکتوب خود را جهت تغییر اقلیم شهرستان های  دورود و ازنا از اقلیم ۲ به اقلیم یک تقدیم ایشان نمودم .
گودرزی ادامه داد:
درخواست تغییر اقلیم یک مطالبه بحق از طرف مردم شهرستان های دورود و ازنا می باشد و اینجانب برای این مطالبه عمومی پیگیری های لازم را خواهم داشت.

گودرزی در پایان تاکید نمود :چند سال است که این مطالبه از سوی مردم حوزه انتخابیه اینجانب مطرح شده که انتطار می رود مسئولین امر جهت تسریع در تعییر اقليم و اعمال در  صورت حساب های گاز بها اقدام لازم و عاجل بعمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.