با مشارکت ارشاد و فرمانداری

تقدیر از جامعه رسانه ای شهرستان ازنا

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان وفعالان رسانه ای به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا با حضور مهندس بهمنی فرماندار شهرستان ازنا در محل فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر : 3086
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
تقدیر از جامعه رسانه ای شهرستان ازنا

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه: امروز چهارشنبه مورخ ۲۰ مرداد مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان وفعالان رسانه ای به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا با حضور مهندس بهمنی فرماندار شهرستان ازنا در محل فرمانداری برگزار گردید.
در این مراسم مهندس بهمنی با تبریک روز خبرنگار مطالبی در خصوص فعالیت های مختلف در شهرستان ارائه نمود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

همچنین محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از فرماندار و تبریک روز خبرنگار گفت : در ماه‌های گذشته فعالیت های قابل توجهی در بخش فرهنگی هنری در شهرستان صورت گرفت و در بحث فعالیت های عمرانی با اشاره به تشکیل و تجهیز سالن نگار خانه و سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری با حمایت های فرماندار محترم و پیگیری های دکتر گودرزی نماینده محترم و مساعدت های دکتر فتایی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان نمود که پروژه های مذکور در حال حاضر تکمیل و آماده بهره‌برداری می باشد.
وی با اشاره به جذب اعتبارات بسیار خوب جهت تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر نیز که با تلاش‌های مدیر کل محترم و پیگیری هایی که جناب آقای دکتر گودرزی نماینده محترم شهرستان در دیدار با مقام عالی وزارت و معاونت ایشان انجام دادن و همچنین حمایت های جناب آقای فتایی در تکمیل این پروژه مطالبی را بیان نمودند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ومسئولین پایگاه های خبری وفعالان رسانه ای و همچنین نمایندگان نشریات کثیر الانتشار ومحلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری
با اهدای لوح تقدیر وهدایایی نقدی از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.