خبر آدینه

تقدیر امام جمعه ازنا از نقش خانواده شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس

امام جمعه شهرستان ازنا: امروز استقامت خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان، موجب شد دفاع در کشور ما نهادینه شود و مقاومت ما منطقه ای شده و به اقصی نقاط جهان صادر شود.
کد خبر : 6615
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
تقدیر امام جمعه ازنا از نقش خانواده شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس

امام جمعه ازنا از نقش خانواده شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته ما را به یاد بازخوانی اهداف امامین انقلاب و نیت های خالص رزمندگان و پیام های شهدا می اندازد‌.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، گفت: ما در دفاع مقدس از آیات صریح قرآن کریم دفاع کردیم چرا که ما شروع کننده جنگ نبودیم و تنها از تمامیت ارضی و اعتقادی خود دفاع کردیم.

امام جمعه شهرستان ازنا تصریح کرد: امروز استقامت خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان، موجب شد دفاع در کشور ما نهادینه شود و مقاومت ما منطقه ای شده و به اقصی نقاط جهان صادر شود.

حجت الاسلام علی سپهوند با گریزی بر سفر ریاست جمهور در اجلاس سازمان ملل، گفت: ایشان در سخنرانی خود با دفاع از قرآن کریم، قاطعانه حق مطلب را ادا نمود‌ و جنایات و ستمگری آمریکا علیه جهان را نمایان ساخت و تمام ابعاد لازم که باید توسط ایشان گفته می شد به خوبی بیان گردید.

خطیب جمعه شهرستان ازنا در پایان با اشاره به بیانیه شیطنت آمیر سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس علیه کشور ما، خاطرنشان کرد: دولتمردان ما در این خصوص اقدام قاطع و خوبی انجام دادند و ناظران این سه کشور را اخراج کردند و این اقدام بسیار به جا و درست بود‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.