انتصاب

تودیع و معارفه امام جمعه شهر مومن آباد

آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر مومن آباد بخش جاپلق امروز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام حقیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان در سالن اجتماعات شهرداری مومن آباد برگزار شد.
کد خبر : 5359
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تودیع و معارفه امام جمعه شهر مومن آباد

امام جمعه جدیو شهر مومن آباد و بخش جاپلق معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: آئین تکریم و معارفه امام جمعه شهر مومن آباد بخش جاپلق امروز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام حقیان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان در سالن اجتماعات شهرداری مومن آباد برگزار شد.

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در این مراسم با اشاره به حوادث اخیر کشور تلاش دشمنان و اغتشاشگران را تغییر در نظام فرهنگی و سیاسی کشور دانست که با بصیرت مردم و درایت رهبر فرزانه انقلاب این توطئه خنثی و دشمنان از رسیدن به این هدف شوم ناکام ماندند.

رئیس شورای تامین شهرستان ازنا جایگاه نمازجمعه را در آموزه های دینی بسیار رفیع و قابل توجه دانست و گفت : تریبون نماز جمعه تریبون نظام اسلامی است و‌ همه باید در کنار امام جمعه برای رفع و‌ حل مشکلات شهر تلاش کنند.

وی با تشکر از حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه سابق شهر مومن آباد شخصیت وی را نمونه بارزی از روحانی انقلابی و دلسوز مردم دانست و انتصاب حجت الاسلام‌ سنجیده را به امامت جمعه شهر مومن آباد تبریک گفت و ازخداوند آرزوی توفیق برای ایشان نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.