خبر آدینه

توصیه امام‌جمعه ازنا برای ثبت‌نام نخبگان در انتخابات مجلس

انام جمعه ازنا گفت: در همین تریبون از همه نخبگان که خود را دارای اهلیت و شایستگی می دانند دعوت می کنیم که ثبت نام نمایند تا با برنامه و عزم راسخ بتوانند تاثیرگذار باشند.
کد خبر : 6403
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
توصیه امام‌جمعه ازنا برای ثبت‌نام نخبگان در انتخابات مجلس

امام‌جمعه ازنا به نخبگان  توصیه کرد در انتخابات مجلس ثبت نام‌ نمایند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، به دیدار کارکنان ناگروه ۸۶ ارتش با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: غیرتمندان ناوگروه ۸۶ ارتش بیش از ۶۵ هزار کیلومتر را در دریا پیمودند که در تاریخ دریانوردی ایران بی سابقه است و حتی رسانه های غربی و معاند نیز این افتخار آفرینی را پوشش و به آن اشاره کردند.

وی به پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: دو روز دیگر فرصت برای پیش ثبت نام انتخابات است و در همین تریبون از همه نخبگان که خود را دارای اهلیت و شایستگی می دانند دعوت می کنیم که ثبت نام نمایند تا با برنامه و عزم راسخ بتوانند تاثیرگذار باشند، حتی اگر کسی موفق به راهیابی به مجلس نیز نشوند، باید بداند که حضور او موجب شور و گرم کردن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم خواهد شد‌.

امام جمعه ازنا در همین خصوص افزود: کسانی که وارد میدان می شوند سوابق اجرایی، دیدگاه و برنامه های آنها بسیار مهم است و با بررسی این موارد باید فرد اصلح از میان نامزدها انتخاب شود؛ در این زمان فرارو باید بررسی های خود را انجام داده و نامزد اصلح را پیدا کنیم و از او حمایت نماییم.

حجت الاسلام علی سپهوند با محکومیت اعزام ناوهای آمریکای جنایتکار به مرزهای آبی ایران با هدف تامین امنیت کشتی ها، گفت: این اقدام تهدید توخالی و پوشالی برای ایران است وگرنه صرف حضور ناوهای آمریکا در تیرس موشک های ایران است و اگر کوچکترین حماقتی کنند، اولین هدف موشک های ما هستند.

خطیب جمعه ازنا با تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان به کشور، بیان کرد: ابعاد مختلف با عظمتی در حرکت بی نظیر آزادگان عزیز ما وجود دارد که از جمله آن خاطرات شنیدنی آنان است که باید آنها را بخوانیم و در یاد داشته باشیم و به نسل های بعد، رشادت و استقامت آزادگان را انتقال بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان با اشاره به ۲۱ مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک‌، اذعان کرد: مسئله اشتغال جوانان با حمایت از همین صنایع کوچک می تواند حل شود، دولتمردان باید زمینه جذب سرمایه گذار برای کارگاه های کوچک و اشتغال جوانان را در دستور کار قرار دهد و مسئولان شهرستانی نیز در این راستا قدم های بزرگی بردارند و اگر دولت بستر ساز باشد و مسئولان شهری هم پای کار باشند و سرمایه‌گذاران را تشویق و ترغیب نمایند و چندین کارگاه کوچک راه اندازی گردد، مشکل اشتغال به شکل قابل توجهی حل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.