تا انتخابات

توصیه فرماندار ازنا به بی طرفی مدیران شهرستان در انتخابات

فرماندار شهرستان ازنا با تاکید بر مفاد قانون جدید انتخابات ، فصل الخطاب مجریان انتخابات را قانون عنوان کرد و هرگونه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را خلاف قانون دانست و مدیران را از این گونه اقدامات برحذر داشت.
کد خبر : 6915
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
توصیه فرماندار ازنا به بی طرفی مدیران شهرستان در انتخابات

فرماندار ازنا مدیران شهرستان را به بی طرفی در انتخابات مجلس توصیه نمود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران دستگاه های اجرایی و کلیه اعضا در محل سالن اصلی فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به حوادث غزه و کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی این نسل کشی را جنایت بشری دانست و با ستودن صبر و ایمان و خداباوری مردم مظلوم فلسطین مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را تنها راه در برابر مستکبر و متجاوزین عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: اگرچه ارتباط مردم غزه با دنیا قطع است ولی ارتباط این مردم با ایمان به خدا وصل است و مظاهر این ارتباط عمیق الهی را در دنیا نظاره گر است.

فاتحی انتخابات پیش رو را یک هنجار اجتماعی، حق الناس و فرصتی برای هماهنگی همه ارکان حاکمیتی دانست و افزود: امروز مردم به حاکمیت امیدوار است و باید تلاش برای حضور همه اقشار مردم در انتخابات پیش رو وظیفه همه مسئولان و مدیران باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان ازنا با تاکید بر مفاد قانون جدید انتخابات ، فصل الخطاب مجریان انتخابات را قانون عنوان کرد و هرگونه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را خلاف قانون دانست و مدیران را از اینگونه اقدامات برحذر داشت.
وی اجرای قانون حجاب و عفاف ، جوانی جمعیت و طرح مسکن ملی را ضروری و الزام آور دانست و از دستگاه‌های اجرایی خواست در اجرای این موارد اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار ازنا در ادامه به مدیران دستگاه های اجرایی ماموریت داد تا با جدیت در جذب اعتبارات عمرانی شهرستان مصوب شورای برنامه ریزی از طریق مدیریت های استانی اهتمام داشته و تمام و کمال موضوع را دنبال کنند چرا که این حق مردم شهرستان است و باید اعتبارات به شهرستان تزریق شود.

وی با تاکید بر همگرایی و همدلی قوای حاکمیتی را ضروری دانست و بیسج امکانات و تجهیزات ادارات و شهرداری ها را در شرایط بحران در اختیار ستاد مدیریت بحران عنوان کرد و بر آمادگی لازم برای بارش های پیش رو تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی سپهوند امام جمعه ازنا با بیان مطالبی خدمت رسانی به مردم را اولویت دستگاه‌ها دانست و بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
وی با برشمردن ویژگی‌های نماینده اصلح ، رسیدگی به درخواست های مردم و پیگیری حقوق شهرستان از جمله وظایف نماینده مجلس دانست و از مدیران خواست از هرگونه جانبداری و حمایت از نامزد خاص پرهیز کنند و این اقدامات را خلاف قانون و شرعا حرام دانست و بر لزوم رعایت تقوا تاکید نمود.

علی گودرزی دادستان شهرستان ازنا در این جلسه با اشاره وظایف مدیران دستگاه های اجرایی بر الزام مدیران مبنی بر رصد فعالیت های کارکنان و کارشناسان زیر مجموعه تحت مدیریت تاکید نمود و از بروز هرگونه ترک توسط بالاترین مدیر دستگاه جلوگیری شود.
دادستان ازنا با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم از مسئولان شهرستان خواست ضمن هماهنگی با ستاد انتخابات شهرستان بر اجرای قانون انتخابات از هرگونه طرفداری از نامزدها جدا خودداری نمایند.

در ادامه سرهنگ مسلمی ضمن‌ گرامیداشت هفته بسیج به ارائه گزارشی از برنامه های یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازسازی عملیات حاج عمران پرداخت و از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد و خواستار همکاری همه دستگاه های اجرای در همکاری این برنامه شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.