دکترحسنی مقدم

جهش تولید یعنی خلق ثروت به جای خرج ثروت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مهمترین بخش شعار سال مانع زدایی است که باید روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم و در این خصوص مهمترین موانع را احصا کنیم.
کد خبر : 2837
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
جهش تولید یعنی خلق ثروت به جای خرج ثروت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مهمترین معنا و مفهوم شعار سال این است که از خرج ثروت به خلق ثروت برسیم.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، دکتر اسفندیار حسنی مقدم در دومین جلسه تحقق شعار سال که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سارمان جهاد کشاورزی لرستان، معاونین، مدیران کل ادارات تابعه و مدیران ستادی برگزار شد از تشکیل ستاد تحقق شعار سال ١٤٠٠ «تولید ، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» خبر داد.

دکتر حسنی مقدم با اعلام اینکه سازمان جهاد کشاورزی سه کمیته تولید، پشتیبانی و مانع زدایی را فعال می نماید، افزود: بحث تولید که در جهاد کشاورزی انجام می‌‌شود، اما در راستای پشتیبانی ما باید ذخیره سازی محصولاتی مانند گوشت قرمز و مرغ را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اما مهمترین بخش شعار سال مانع زدایی است که باید روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم و در این خصوص مهمترین موانع را احصا کنیم.

وی تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص ممنوعیت کشت برنج، اصلاح نظام جامع دامپروری برای صدور مجوزها و ماده سه دیوان عالی کشور مبنی بر اینکه ما نمی‌توانیم زمین ها را واگذار کنیم همچنین متناسب نبودن جرم در بحث کشف زغال از جمله موانع پیش روی کشاورزی استان است که باید اصلاح شوند.

دکتر حسنی مقدم در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در قالب سه کمیته و بمنظور تحقق شعار سال با هم افزایی در حوزه‌های مختلف برنامه سالانه تدوین می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.