جوابیه فرمانداری ازنا

پس از مطلع شدن از وضعیت زن و مردی که در اصغر آباد در وضعیت نامساعدی به سر می بردند با ریاست هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد گفتگو و پیگیری شد بر اساس پیگیریهای انجام شده بهزیستی اعلام امادگی کرد که بر اساس گزارش کمیته امداد و دستور دادستان محترم به خانه سالمندان منتقل تا از آنها مراقبت و نگهداری شود.
کد خبر : 559
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

رسیدگی به وضعیت اسکان و معیشت خانواده بی سرپناه در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

در پی انتشار خبری مبنی بر وجود برخی افراد بی خانمان در بخشی از شهر ازنا روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوابیه ایی بدین شرح صادر نمود:

پس از مطلع شدن از وضعیت زن و مردی که در اصغر آباد در وضعیت نامساعدی به سر می بردند با ریاست هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد گفتگو و پیگیری شد بر اساس پیگیریهای انجام شده بهزیستی اعلام امادگی کرد که بر اساس گزارش کمیته امداد و دستور دادستان محترم به خانه سالمندان منتقل تا از آنها مراقبت و نگهداری شود..
پیش از این نیز بر اساس اعلام ریاست کمیته امداد نسبت به تهیه مسکن برای آنها اقدام شده بود که متاسفانه ان را فروخته اند اما تا این موضوع عملیاتی شود با دستور فرماندار محترم در ارودگاه برای انها مکان مناسبی در نظر گرفته شد و هلال احمر و کمیته امداد هم تا زمان مشخص شدن وضعیت ایشان نسبت به تعیین مایحتاج آنها اقدام نمایند. پس از پیگیریهای انجام شده شهرداری و شورای شهر نیز تقبل کردن اجاره بهای منزل آنها را پرداخت نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.
روابط عمومی فرمانداری ازنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.