حمایت از هنرمندان لرستان در قالب طرح ” تحفه”

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای طرح تولید و اشتغال فرهنگ و هنر کشور ( تحفه) در استان خبر داد.
کد خبر : 1137
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرید رحمتی در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای مفاد تفاهمنامه فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و به منظور اجرایی شدن طرح تولید و اشتغال فرهنگ و هنر در کشور( تحفه ) و اعطای تسهیلات  به طرح های اشتغال زا در این حوزه، هنرمندان متقاضی می بایست طرح های پیشنهادی خود را در سامانه طرح به آدرس : tohfeh.farhang.gov.ir  به ثبت برسانند.

وی افزود: آموزشگاه های آزاد هنری، موسسات فرهنگی و هنری برگزار کننده دوره های مهارتی، هنرستانهای هنرهای زیبا و هنرآموزان و مدرسین شاغل در مراکز آموزشی تحت پوشش، مشمولان بخش هنری این طرح می باشند و کارآفرینان این حوزه می توانند با مراجعه به سایت مذکور، طرح های پیشنهادی خود را بارگذاری نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطر نشان ساخت: کلیه افراد حقیقی و حقوقی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت دریافت کرده اند می توانند برای دریافت تسهیلات ایجاد کسب و کارهای فرهنگی هنری در سامانه تحفه ثبت نام نمایند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.