امام جمعه موقت ازنا:

دست آورد رژیم صهیونیستی به جز کشتار کودکان چیزی نبوده است

حجت الاسلام بنیادی با اشاره به حوادث دردناک غزه گفت: با این همه جنایت های وحشیانه و بمباران های مداوم دست آورد رژیم صهیونیستی به جز کشتن کودکان و زنان چیزی نبوده است.
کد خبر : 6850
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
دست آورد رژیم صهیونیستی به جز کشتار کودکان چیزی نبوده است

امام‌جمعه موقت ازنا: دست آورد رژیم صهیونیستی به جز کشتار کودکان چیزی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین بنیادی امام جمعه موقت شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با تسلیت درگذشت پدر گرامی حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا، به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در این باره باید به توصیه امام راحل به ملت ایران اشاره کنیم که به زیبایی فرمودند در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام و انقلاب اسلامی موج میزند و برای مقابله با آنها به سلاح صبر و ایمان مجهز شویم؛ پس نباید یک لحظه از آمریکا غافل شویم.

امام‌جمعه موقت ازنا به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان پرداخت و اظهار داشت: رهبر انقلاب از دانش آموزان خواستند از حوادث دوره های مختلف انقلاب تحلیل داشته باشند و توطئه های آمریکا را بخوبی بشناسند.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شروع نشده بلکه فعالیت ها و دشمنی آمریکا بر علیه ایران قبل از انقلاب و از دهه ۲۰ و کودتای ۲۸ مرداد آغاز شده است.

حجت الاسلام بنیادی به حوادث دردناک غزه اشاره کرد و گفت: با این همه جنایت های وحشیانه و بمباران های مداوم رژیم خونخوار صهیونیستی اما مقاومت، صبوری و تسلیم نشدن ملت فلسطین جهان را به اعجاب وا داشته است و سران رژیم صهیونیستی را نیز متحیر کرده است و دستاورد آنها جز کشتن کودکان و زنان چیزی نبوده است.

خطیب جمعه موقت ازنا با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در مقابل لشکر اندک ملت فلسطین، غیرقابل ترمیم است، اذعان کرد: طبق گفته خود مقامات و نظامیان رژیم صهیونیستی این رژیم تا بحال، به این اندازه در موضع دفاعی و منفعلانه نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در پایان از تمامی مردم، جوانان و دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.چ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.